Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 24

Anbefalte innlegg

har shuttle men dette skal nokk gå bra...det må det bare siden det koster 499,- :p

er vist mange her på ok som får vannkjøling over nyttår :D

EDIT:

Btw: har en til pumpe som jeg vurder sterk å bruke sammens med settet...

må bli bra trykk med 2 pumper.

GO JUL!

Endret av Evil Knivel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har shuttle men dette skal nokk gå bra...det må det bare siden det koster 499,- :p

er vist mange her på ok som får vannkjøling over nyttår :D

En del ja, hadde nesten vært morsomt å føre statistikk på det, kjøre en poll på forsiden. Hadde det vært en idé?

PS: Flott nick du har der, fikk meg til å humre;)

Lenke til kommentar

Jeg har lyst på denne kjølinga, men hvordan er denne i forhold til VapoChill? Blir det like kaldt?

Jeg har en prescott 3,2 som dribler rundt på 60-75 grader, og jeg klør i fingrene etter å klokke den opp!

Hva sier dere som har peil? Jeg har den på 3,6 nå, men det er liksom ikke noe å juble over når jeg leser om andre med vannkjøling som humper rundt på 4ghz!

Raskt svar ønskes! :dribble:

Lenke til kommentar

Vu-caN: Den blir neppe like kald som Vappo, iom. at vanlig vann neppe kommer seg ned på 50 grader uten blokkasje. ;)

men anyhoo: Jeg bestilte i ettermiddag, men ordren min står det fremdeles "Venter på Godkjenning" på. Har med andre ord enda ikke fått ordrebekreftelse. Selv om de ikke godkjenner ordren før i morgen vil jeg få den til 499,-? Er livredd for at jeg må betale mer, siden det neppe er dekning på kortet for det.

Lenke til kommentar
Vu-caN: Den blir neppe like kald som Vappo, iom. at vanlig vann neppe kommer seg ned på 50 grader uten blokkasje. ;)

men anyhoo: Jeg bestilte i ettermiddag, men ordren min står det fremdeles "Venter på Godkjenning" på. Har med andre ord enda ikke fått ordrebekreftelse. Selv om de ikke godkjenner ordren før i morgen vil jeg få den til 499,-? Er livredd for at jeg må betale mer, siden det neppe er dekning på kortet for det.

Selv om vi er tomme på lager, vil alle som bestiller før midnatt julaften få varen til julekalenderpris.

det står at viss du legger inn bestilling før midnatt så får du det til den prisen, og det har du gjort (=

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...