Evil Knivel Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) har shuttle men dette skal nokk gå bra...det må det bare siden det koster 499,- er vist mange her på ok som får vannkjøling over nyttår EDIT: Btw: har en til pumpe som jeg vurder sterk å bruke sammens med settet... må bli bra trykk med 2 pumper. GO JUL! Endret 24. desember 2004 av Evil Knivel Lenke til kommentar
whom Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 En kamerat av meg har en AMD XP2400+(aner ikke hvilket hovedkort han har), men lurer på han kan bruke det vannkjølingssettet.. Noen som vet? Jepp AMD XP= socket A Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 har shuttle men dette skal nokk gå bra...det må det bare siden det koster 499,- er vist mange her på ok som får vannkjøling over nyttår En del ja, hadde nesten vært morsomt å føre statistikk på det, kjøre en poll på forsiden. Hadde det vært en idé? PS: Flott nick du har der, fikk meg til å humre;) Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 En kamerat av meg har en AMD XP2400+(aner ikke hvilket hovedkort han har), men lurer på han kan bruke det vannkjølingssettet.. Noen som vet? jepp. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Eller.. Passer det..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 *sitte i julerus* AMD XP2400+ er vel socket A så ja settet passer. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Bestilt jeg også...blir travle tider for psdata nå Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg har lyst på denne kjølinga, men hvordan er denne i forhold til VapoChill? Blir det like kaldt? Jeg har en prescott 3,2 som dribler rundt på 60-75 grader, og jeg klør i fingrene etter å klokke den opp! Hva sier dere som har peil? Jeg har den på 3,6 nå, men det er liksom ikke noe å juble over når jeg leser om andre med vannkjøling som humper rundt på 4ghz! Raskt svar ønskes! Lenke til kommentar
Same- Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Måtte nesten kjøpe jeg og... Jeg dro med en DVD brenner, 4 vifter og viftestyring også. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Vu-caN: Den blir neppe like kald som Vappo, iom. at vanlig vann neppe kommer seg ned på 50 grader uten blokkasje. men anyhoo: Jeg bestilte i ettermiddag, men ordren min står det fremdeles "Venter på Godkjenning" på. Har med andre ord enda ikke fått ordrebekreftelse. Selv om de ikke godkjenner ordren før i morgen vil jeg få den til 499,-? Er livredd for at jeg må betale mer, siden det neppe er dekning på kortet for det. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg vil ha min nå!!! Argh, lei av å vente. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Vu-caN: Den blir neppe like kald som Vappo, iom. at vanlig vann neppe kommer seg ned på 50 grader uten blokkasje. men anyhoo: Jeg bestilte i ettermiddag, men ordren min står det fremdeles "Venter på Godkjenning" på. Har med andre ord enda ikke fått ordrebekreftelse. Selv om de ikke godkjenner ordren før i morgen vil jeg få den til 499,-? Er livredd for at jeg må betale mer, siden det neppe er dekning på kortet for det. Selv om vi er tomme på lager, vil alle som bestiller før midnatt julaften få varen til julekalenderpris. det står at viss du legger inn bestilling før midnatt så får du det til den prisen, og det har du gjort (= Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Noen som har tro på at jeg kan dra en prescott p4 3,2 opp til 4ghz med den her? Har fått den opp til 3.8 før, men da sliter den litt for mye med varmen slik at jeg kjører den stabil på 3.6. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hvis de resultatene er med boxed kjøler er jeg ganske sikker på at det går, hvis ikke ram eller noe annet kommer i veien. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 har slengt inn en odre jeg å! hadde vært meget interessant å se hvor mange som har benyttet seg av tilbudet (= Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hehe... Jepp =) har glemt login informasjonen til psdata(måtte lage en i farten da jeg hadde glemt den gamle kontoen også ) Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Fant en litt interessant link her, som sier litt om det jeg var interessert i (temperaturer og klokkeytelse)! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 hmm.. dette vannkjøling settet eller et LianLi PC65BUSB ? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 ser jo greit ut det settet her.. kanskje selge det til naboen for full pris elns.. andre blokker å sette inn har jeg ja fra før.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg