Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg også bestilt vannkjøling! Kjøpte i tilleg en dvd-brenner, dvd-r plater og en fan kit med 2x120mm 2x80mm vifter og vistestyring! Kjøpte egentlig for å få viftestyring, men viftene er jo en bonus :).

thermaltake trådløs saken? ;)

edit: thermaltak? det har vi ikke sett.. :whistle:

Nei, denne, bhelt genialt pakketilbud. :yes:

Lenke til kommentar
er på nippen til å bestille. Men MÅ man ha huller rundt cpu for at det skal passe? tror ikke jeg har det... ausu a7n8x deluxe..

Det er huller på det og det passet iallefall på mitt asetec sett med moderat bøying av en kondensator. Bestiller meg et til sett til den andre pcen min. Var så billig å begge står i stua. :!:

Lenke til kommentar
Så at PsData lovde at ALLE som bestilte i dag skulle få det, de ble utsolgt i løpet av en halvtime natt til i dag, men alle som bestiller i dag skal altså få det til prisen som er oppgitt. De kunne ikke garantere når de kom da.. Er vel ikke så lenge til :)

Vel..jeg bestilte dette settet hos psdata for noen måneder siden og da ventet jeg nesten 2 måneder før jeg gidde opp og avbestilte.

Men har bestilt 2 sett og til den prisen så går det å vente en stund:D

Lenke til kommentar
Hehe =) forresten.. noen som har hørt om mislykkede forsøk ved å sette opp vannkjøling? Og kanskje, er det stor feilprosent på dette? 1 feil og alt kan vel ryke?

Prøver du og montere vannkjølingen på 10 min så går det somregel gale.

Tar enn seg god tid så går det bra,noen annbefaler å sette alt sammen og prøvekjøre det før du putter det inn,men personlig så tar jeg tiden til hjelp :D

Lenke til kommentar
Hehe =) forresten.. noen som har hørt om mislykkede forsøk ved å sette opp vannkjøling? Og kanskje, er det stor feilprosent på dette? 1 feil og alt kan vel ryke?

Kan være lurt å sette samme settet utenfor pcen, eventuellt ta ut innmaten, og kjøre det et døgns tid for å teste hvor tett det er.

Lenke til kommentar

bruker ein batterivann så har ein litt betre garanti mot lekkasje(feks det lekker mens maskina er av så skal det som regel gå bra)

alltid prøvekjør før du setter det opp på hardwaren,

den eine gangen eg hadde vannkjøling så var det lekk i tanken

heldigvis så fant eg ut av det ved hjelp av prøvekjøring :)

festinga går rimeleg fort, det som eg føler tar meir tid er å finna plass til radiator, pumpe og tank i kabinettet og å skru ut hovudkortet og å få av den gamle kjølinga :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...