Same- Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Det skal vel ikke være noe problem og montere det i kabbinettet? Man må vel ikke borre eller skjære i toweret? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 som det står skrevet før i denne tråden: nei.. du trenger ikke å skjære.. har du 80mm viftehull, så er "problemet" fikset med en 80mm-120mm adapter, og vips, vannavkjøling! er du så priviligert at kabinettet har 120mm vifteplass fra før av, så er det enda enklere, plug and play! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hvordan er det med lekkasje? Og hvis dette skjer, hvilke deler har jeg garanti på? Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hehe... Ja.. Lurer egentli jeg også¨litt på.. MEN EN TING TIL!!: Er dette et KOMPLETT sett, altså, jeg trenger ikke kjøpe flere deler for å få det til å funke..? Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Nei, når det er <21 dB på vifta, og 20dB på pumpa så er det like greit å kjøpe nye vifter og støydempende harddisk-oppheng! Blir ikke stort mer bråk. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hehe... Ja.. Lurer egentli jeg også¨litt på.. MEN EN TING TIL!!: Er dette et KOMPLETT sett, altså, jeg trenger ikke kjøpe flere deler for å få det til å funke..? Det er komplett. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Hmm, sitter her i ettertid og tenker på hvordan jeg skal få dette inn i kabinettet... Har et Chieftec Scorpion Midi-Tower. Og har kun en 5,3" (?) brønn igjen... Må vel sage hull i toppen av kabinettet for og få plass til Blokka og vifta... Endret 24. desember 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Hmm, sitter her i ettertid og tenker på hvordan jeg skal få dette inn i kabinettet... Har et Chieftec Scorpion Midi-Tower. Og har kun en 5,3" (?) brønn igjen... Må vel sage hull i toppen av kabinettet for og få plass til Blokka og vifta... blokka tar jo ikke stor plass? edit: reeg - sånn som jeg har montert det nå, så har jeg lav temperatur og lavt støynivå.. har fått fjernet pumpelydene, hvordan kan jeg vise senere(kameraet jeg har vil ikke leke) Endret 24. desember 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
Same- Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 har du 80mm viftehull, så er "problemet" fikset med en 80mm-120mm adapter, og vips, vannavkjøling! Følger det med adapter? Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hmm, sitter her i ettertid og tenker på hvordan jeg skal få dette inn i kabinettet... Har et Chieftec Scorpion Midi-Tower. Og har kun en 5,3" (?) brønn igjen... Må vel sage hull i toppen av kabinettet for og få plass til Blokka og vifta... blokka tar jo ikke stor plass? edit: reeg - sånn som jeg har montert det nå, så har jeg lav temperatur og lavt støynivå.. har fått fjernet pumpelydene, hvordan kan jeg vise senere(kameraet jeg har vil ikke leke) JEG VIL SE BILDER!! =) Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 har du 80mm viftehull, så er "problemet" fikset med en 80mm-120mm adapter, og vips, vannavkjøling! Følger det med adapter? Adapter kjøper du på Microplex Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) edit: nope følger ikke med adapter Endret 24. desember 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hva trenger jeg adapter til?? :& Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 "Thermaltake thought of those still with 80mm fan holes at the rear, there is also a 92mm mount just incase". Det er altså mulighet for å feste radiatoren i både 80mm og 92mm "åpninger" Kilde Lenke til kommentar
Freaky Sunny Squirrel Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 lurer på om det går ann å montere det på en gammel Pentium 3? Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 "Thermaltake thought of those still with 80mm fan holes at the rear, there is also a 92mm mount just incase". Det er altså mulighet for å feste radiatoren i både 80mm og 92mm "åpninger" Kilde Ja, la også merke til det. Er ikke så sikker på om man trenger ekstra adapter. Forresten. Tror det er grunn til å starte en egen BigWater-tråd, sånn over nyttår en gang... Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 BigWater tråden =) Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Fant noen ut at det gikk an å montere denne på socket a med festeklipps istedenfor de hullene? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Fant noen ut at det gikk an å montere denne på socket a med festeklipps istedenfor de hullene? for endte gang: JA! følger med egen klips til dette, plug and play Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg