Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

som det står skrevet før i denne tråden: nei.. du trenger ikke å skjære.. ;)

har du 80mm viftehull, så er "problemet" fikset med en 80mm-120mm adapter, og vips, vannavkjøling! :)

er du så priviligert at kabinettet har 120mm vifteplass fra før av, så er det enda enklere, plug and play!

Lenke til kommentar

Hmm, sitter her i ettertid og tenker på hvordan jeg skal få dette inn i kabinettet...

Har et Chieftec Scorpion Midi-Tower. Og har kun en 5,3" (?) brønn igjen... :hmm:

Må vel sage hull i toppen av kabinettet for og få plass til Blokka og vifta... :dremel:

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
Hmm, sitter her i ettertid og tenker på hvordan jeg skal få dette inn i kabinettet...

Har et Chieftec Scorpion Midi-Tower.  Og har kun en 5,3" (?) brønn igjen... :hmm:

Må vel sage hull i toppen av kabinettet for og få plass til Blokka og vifta...  :dremel:

blokka tar jo ikke stor plass? :ermm::p

edit: reeg - sånn som jeg har montert det nå, så har jeg lav temperatur og lavt støynivå.. har fått fjernet pumpelydene, hvordan kan jeg vise senere(kameraet jeg har vil ikke leke)

:)

Endret av _ammaZ_
Lenke til kommentar

Har et Chieftec Scorpion Midi-Tower.  Og har kun en 5,3" (?) brønn igjen... :hmm:

Må vel sage hull i toppen av kabinettet for og få plass til Blokka og vifta...  :dremel:

blokka tar jo ikke stor plass? :ermm::p

edit: reeg - sånn som jeg har montert det nå, så har jeg lav temperatur og lavt støynivå.. har fått fjernet pumpelydene, hvordan kan jeg vise senere(kameraet jeg har vil ikke leke)

:)

JEG VIL SE BILDER!! =)

Lenke til kommentar
"Thermaltake thought of those still with 80mm fan holes at the rear, there is also a 92mm mount just incase". Det er altså mulighet for å feste radiatoren i både 80mm og 92mm "åpninger" :yes:

Kilde

Ja, la også merke til det. Er ikke så sikker på om man trenger ekstra adapter.

Forresten. Tror det er grunn til å starte en egen BigWater-tråd, sånn over nyttår en gang...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...