Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Æsj! Jeg kan ikke ha det siden jeg ikke har hull i hovedkortet rundt prosessoren:(

Kan du vel.. Det følger med festearm så du kan bruke ørene på socket'en til å feste vannblokka..

Sikker på det? Her står det:

Must have mainboard with holes around socket for all applications but AMD K7.

Og her står det:

All copper Waterblock: (a). Copper waterblock with blue LED acrylic cover shining your CPU (b). Universal clips for Intel P4 socket 775, P4, AMD K8, AMD K7, easy to install

Ingen ting om Socket A som jeg har. Jeg har et ABIT NF7-S v1.1 uten hull:(

Vil være 100% sikker på at det passer hos meg før jeg bestiller

Lenke til kommentar

Til alle dere som spør ang. "passformen" til settet i deres forskjellige kabinetter; en enkel radiator er meget plasseringsvennlig, og du trenger ikke nødvendigvis å kutte! Radiatoren kan f.eks festes med en adapter (80mm ->120mm) på utsiden av kabinettet, eller så blir ofte litt skikkelig arbeid med dremelen både pent og effektivt, såfremt man tenker igjennom hva man skal gjøre på forhånd.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det passer på Asus P800Deluxe kortet mitt? Har ikke lyst å skru av pcen og skru opp hele kabinettet akkurat nå :p

Skulle tro det passet da den svarte "tingen" som man fester CPU kjøleren i på P4 hovedkort er festet igjennom kortet på et vis :ermm:

Phew :blink:

Lenke til kommentar
Noen som vet om det passer på Asus P800Deluxe kortet mitt? Har ikke lyst å skru av pcen og skru opp hele kabinettet akkurat nå :p

Skulle tro det passet da den svarte "tingen" som man fester CPU kjøleren i på P4 hovedkort er festet igjennom kortet på et vis :ermm:

Phew :blink:

Edit: HVA er et med de dobbeltpostene?? Trykket en(!) gang bare :no:

ja det passer :)

du fjerner bare den sorte(eller hvilken som helst farge din hk produsent har valgt) og setter festebraketten på baksiden og skruene der hvor plastramma stod. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...