L03VIk Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Damn, synd jeg fikk sparken igår... Hvem i h******** sparker folk på lille julaften? *sjokk og vantro* Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Bestilte det. Eg betaler ikkje meir en 499 + frakt viss det skulle hende. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Æsj! Jeg kan ikke ha det siden jeg ikke har hull i hovedkortet rundt prosessoren:( Eh... Hvilket hovedkort har du?? Jeg er litt usikker på om jeg kan ha det.. Jeg har 754.. :/ Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Bigwater threaden =) egemur: settet er gull og grønne skoger! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hvorfor står det i ordrebekreftelsesmailen min at antallet er 0?? Men på psdata.no står det at antallet er 1 og at den er sendt til pakking.. jeg stoler på det siste? Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 sjukt billig det var da! men kan virkelig et så billig vannkjølingsett fungere bedre enn en vanlig luftkjøler? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 ja! hvis du hadde lest en test eller 2, hadde du sett at temperaturen kontra pris/støynivå/ja! er en kjempegod deal... jeg ligger selv på 30grader idle nå, på en 3ghz northwood @ 3,4 Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Æsj! Jeg kan ikke ha det siden jeg ikke har hull i hovedkortet rundt prosessoren:( Kan du vel.. Det følger med festearm så du kan bruke ørene på socket'en til å feste vannblokka.. Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 ja! hvis du hadde lest en test eller 2, hadde du sett at temperaturen kontra pris/støynivå/ja! er en kjempegod deal... jeg ligger selv på 30grader idle nå, på en 3ghz northwood @ 3,4 Hei jeg prøver meg igjen. Vil dette vannkjølingssystemet være god nok til å kjøle dette systemet? Hvilken Gpu-kjøler burde jeg kjøpe? Vil den som ligger i oppsettet jeg linket til passe? Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hvem i h******** sparker folk på lille julaften? *sjokk og vantro* Veldig OT, men mange bedrifter har som policy å ikke sparke folk før høytider. Dette av frykt for selvmord etc. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Bigwater threaden =) egemur: settet er gull og grønne skoger! Fra 3ghz til 3,4ghz på en northwood med vannkjøling kaller ikke jeg "gull og grønne skoger". Fortsatt god jul! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) den passer til 939 ja.. gpu kjøler edit: dette var ment til Nimblex edit2: nå blokka, ikke settet Endret 24. desember 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Bigwater threaden =) egemur: settet er gull og grønne skoger! Fra 3ghz til 3,4ghz på en northwood med vannkjøling kaller ikke jeg "gull og grønne skoger". Fortsatt god jul! nei.. ikke jeg heller.. kan klokke langt lenger, men når rammen holder meg igjen, ser jeg ikke noen grunn til å klokke lenger.. har hatt den på 3,8 uten noen som helst problemer (lånte ram) Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 da er det bestilt! før var ikke engang tanken på vannkjøling aktuelt engang. men da jeg så dette tilbudet. ble det veldig aktuelt! Bestilt. lurer på hvor mange som har bestilt? halve norge? :!: God jul! veldig god jul! Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) den passer til 939 ja.. pluss denne gpu kjøleren Passer er en ting, men vil den kunne holde dette systemet kjølig? Kan den brukes på to skjermkort som står i SLI? Er den sterk nok? Edit: du linket til et vannkjølingssystem ikke en gpu-kjøler Endret 24. desember 2004 av Nimblex Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) med 2gt kort og en 3500+ (ellerno) vil den holde det.. tja.. vet faktisk ikke mener nok det burde gå greit, men vet som sagt ikke.. En ting jeg vet: bigwater vil ikke klare cpu, nb, 2 skjermkort og hardisk kjølere, til det er det ganske enkelt for svakt. Passer ypperlig til en cpu, noe mer vil jeg ikke spekulere i, da jeg ikke har noe grunnlag for å ta denne diskusjonen. edit: fiksa linken Endret 24. desember 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Haha.. 1000% økning av mennesker med vannkjøling etter dette tilbudet =) Jeg velger å tenke på dette produktet som en vannkjølingsløsning for nybegynnere, slik som meg =) NOEN som vet om det vil klare en A64 3400+ i tillegg til et x800pro vivo(muligens xt) eller er det rett og slett ikke kraftig nok? gooooooooooo jul! Endret 24. desember 2004 av mihcaoj Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 med 2gt kort og en 3500+ (ellerno) vil den holde det.. tja.. vet faktisk ikke mener nok det burde gå greit, men vet som sagt ikke.. En ting jeg vet: bigwater vil ikke klare cpu, nb, 2 skjermkort og hardisk kjølere, til det er det ganske enkelt for svakt. Passer ypperlig til en cpu, noe mer vil jeg ikke spekulere i, da jeg ikke har noe grunnlag for å ta denne diskusjonen. edit: fiksa linken Takk for svar! GOD JUL!!! Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg får sommerfugler i magen altså! Gleder meg skikkelig =) Håper bare jeg kan klare å få det til å fungere =) skal mure meg inne i jula jeg =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg