TempO Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Jeg har lyst til å bestille dette settet, men jeg har lyst å ha vannkjøling på Skjermkort og chipsett også. Er det noen som kan fortelle meg hva jeg skal kjøpe i tillegg? Dette lurer jeg på oxo....om man kan kjøpe noe i tillegg for å kjøle skjermkortet... så man slipper den forbanna vifta der... i mitt tilfelle vil det si å kjøle 6800GT på et socket 939 nforce4 Endret 24. desember 2004 av tempoking Lenke til kommentar
Azton Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Wohoo, da var den bestillt Gleder meg Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hva, ikke støtte for Socket 940? Ifølge PSData : Kompatibel med Socket A, Socket 478, Socket 775 Prosessorkompatibilitet : Pentium 4 Athlon Athlon 64 FX Athlon XP Duron Opteron Ifølge ThermalTake : Universal 4 in 1 solution, compatible with Intel LGA775. P4 and AMD K7, K8 (Included AMD Sempron Series) Støtter denne Opteron eller ikke? ... hovedkortet er Tyan Tiger K8W (S2875) Kjører 2stk Opteron 244. Et bud på at den tar opteron, ikke? Skulle gjerne likt å hatt en som hadde hel kobbel blokk, uten akryl'en. Må tenke meg litt om før jeg evt. bestiller. La oss håpe det, siden 2stk Thermaltake vannkjølingsgreier er snart i posten Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Så... Er dette kun til cpu altså? =) VIL KJØPE!!!! Støtter min AMD Athlon 64 3400+ dette? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Så... Er dette kun til cpu altså? =) VIL KJØPE!!!! Støtter min AMD Athlon 64 3400+ dette? Ja, skulle da tro det Endret 24. desember 2004 av lavizh Lenke til kommentar
magfa Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 bastilt bare å glede seg nå. takk til PS data for et fet julegave . Ja og ville vært fint med en egen tråd når folk begynner å få disse "sakene" Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Jeg har lyst til å bestille dette settet, men jeg har lyst å ha vannkjøling på Skjermkort og chipsett også. Er det noen som kan fortelle meg hva jeg skal kjøpe i tillegg? Dette lurer jeg på oxo....om man kan kjøpe noe i tillegg for å kjøle skjermkortet... så man slipper den forbanna vifta der... i mitt tilfelle vil det si å kjøle 6800GT på et socket 939 nforce4 http://psdata.no/ps.asp?it=108482&mlevel=011600 eller denne. Endret 24. desember 2004 av Fiesta Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Har veldig lyst til å bestille dette settet, men jeg er litt usikker på om det er bra nok til dette systemet. Hvordan vil dette vannkjølingssystemet kjøle mitt system? Hvis jeg utvider til SLI vil denne vannkjølinga være god nok? Er veldig takknemlig for svar!!! Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Har AMD Athlon64 3400+, 1024 pc3200(400hmz)+x800pro vivo.. Vil dette funnke på mitt system?? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Pokker, jeg som bestillte det forige vannkjølings tilbudet. Men det var vel av bedre kvalitet.. Lenke til kommentar
shaho Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Er det en bra vannkjölingssett? Er det nå å slå til? Jeg har amd m 2400 34w.. og jeg har slått av alle de andre viftene i kabinettet uten om vifta til strömforskynnern og vifa på kjölern.. og hele system er veeeeeeldig stille! Og ikke så varmt heller, den kjörer 52 grader på full load.. noe som er bra, da jeg hadde vanelig athlon den kjörte 52 på load med alle viftene på.. Cpu-vifta er på 19 db det samma med strömforskynnern.. men vil jeg merke noe särlig om jeg skifter til dette vannkjölingsettet? er det noe å slå til? Lenke til kommentar
frentix Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 noen som vet hvor oppgraderbart dette settet er? tenker på om det bare er å kople til en 240 f.eks. Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Pumpen er kraftig nok for en GPU kjøler i tillegg, jeg har seriekoblet to Big Water sett men bruker bare en pumpe. Det burde gå greit med et sett + GPU kjøler, det eneste er økt temperatur p.g.a. GPU kjøleren. Støy: På full hastighet på vifta så bråker det ganske mye, på litt over laveste hastighet så er det ganske stille. Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Bestilte i går kveld og fikk ordebekreftelsen relativ kort stund etter jeg hadde trykket på kjøp Gleder meg til å sitte det opp! Det står leveringstid på omtrent 3 dager, noen som har noen formeninger om når det bør være fremme? -MortenGj Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Bestilte i går kveld og fikk ordebekreftelsen relativ kort stund etter jeg hadde trykket på kjøp Gleder meg til å sitte det opp! Det står leveringstid på omtrent 3 dager, noen som har noen formeninger om når det bør være fremme? -MortenGj På min ordrebekreftelese som jeg fikk på mail, var settet antatt inne den 07.01.05 men det var en ubekreftet dato. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Pumpen er kraftig nok for en GPU kjøler i tillegg, jeg har seriekoblet toBig Water sett men bruker bare en pumpe. Det burde gå greit med et sett + GPU kjøler, det eneste er økt temperatur p.g.a. GPU kjøleren. Støy: På full hastighet på vifta så bråker det ganske mye, på litt over laveste hastighet så er det ganske stille. Går det an å paralellkoble slik at det blir ett sett med ledninger til cpu og ett sett til gpu(ene)? Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Endelig skal jeg få meg vannkjøling, nå skal min AMD XP-M 3000+klokkes... Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Ikke forvent gull og grønne skoger av et kit med normalpris 800-900kr. God jul! Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hehe... Når en er vant med vifte(bah) så må jo dette bli bra =) Lenke til kommentar
Superkonge Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Æsj! Jeg kan ikke ha det siden jeg ikke har hull i hovedkortet rundt prosessoren:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg