^2mMy^ Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 min kom nå 07.55 da blei det jul i år og Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 har jo vannkjøling fra før av, men dette var så billig at jeg bestilte et læll Man vet aldri hva man får bruk for en vakker dag. God Jul! Lenke til kommentar
goggen Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Bestilt et jeg og....noen som vet hvor mye strøm det drar? Lenke til kommentar
Mjauritz Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Slengte meg på vannvogna jeg også . Har tenkt en god stund på vannkjøling og så ser jeg dette tilbudet, måtte bare slå til. Regner med en god del modding på H600b-kabinettet mitt. Lenke til kommentar
TempO Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Nå har jeg sittet å fulgt med på denne tråden, å folk er jo klin gærne etter dette settet Jeg for min del er ikke litt inn i vannkjøling engang, men det virker jo interresant å prøve en gang da I første kvartal 2005 skal jeg kjøpe nytt 939 system, med 6800ultra/GT eller noe Er det da dumt å kjøpe dette settet nå?å la det ligge til den tid? kan man være helt 100% sikker på at det vil passe lixom? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 wow! det var billig! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Nå har jeg sittet å fulgt med på denne tråden, å folk er jo klin gærne etter dette settet Jeg for min del er ikke litt inn i vannkjøling engang, men det virker jo interresant å prøve en gang da I første kvartal 2005 skal jeg kjøpe nytt 939 system, med 6800ultra/GT eller noe Er det da dumt å kjøpe dette settet nå?å la det ligge til den tid? kan man være helt 100% sikker på at det vil passe lixom? Nettopp noe av grunnen til at folk er så gale etter dette setter, er jo prisen, i kombinasjon med at tester viser at setttet gjør en god jobb. Jeg hadde slått til hvis jeg var deg! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hva med at noen tar steget helt ut og lager en egen "BigWater-tråd" her på forumet? Vi blir jo en del som har dette settet over nyåret... Tråden kunne vært en ressurs med både reviews (av både brukere på forumet/hw-sider), tips, installasjonsveiledning, temperatursammenligninger osv. Er det noe å tenke på? Lenke til kommentar
TempO Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hva med at noen tar steget helt ut og lager en egen "BigWater-tråd" her på forumet? Vi blir jo en del som har dette settet over nyåret... Tråden kunne vært en ressurs med både reviews (av både brukere på forumet/hw-sider), tips, installasjonsveiledning, temperatursammenligninger osv. Er det noe å tenke på? Beste forslaget jeg har hørt på lenge Jeg vil ihvertfall ha nytte av det hvis jeg skal kjøpe et, ettersom jeg aldri har vært borte i vannkjøling før. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Håper ikke dette blir sett på som reklame, men jeg bestilte to stk, og har ikke bruk for den. Så hvis noen vil, så kan du kjøpe en eller to av meg til samme pris + dekke halve/hele porto... Er det medlemmer som har mer enn 1000poster kan jeg ta betaling når du får den, er du medlem med mindre enn 500poster, så tar jeg postoppkrav som du dekker. Er du midt i mellom, så ser jeg litt nærmere på det, om jeg vet hvem du er. Send meg PM om interessert... Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Når det står på ordrestatus: På Lager, fikk eg det da? Lenke til kommentar
KAS Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 socket a festes med klipps og trenger ikke hull 0 hull som tannlegen sier Sikker? Har ikke lyst til å kjøpe katta i .. eh.. vannblokka Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 socket a festes med klipps og trenger ikke hull 0 hull som tannlegen sier Sikker? Har ikke lyst til å kjøpe katta i .. eh.. vannblokka Herregud :!: Lenke til kommentar
Folo Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Noen som tror det vil være store problemer med å få dette inn i en shuttle? så lenge en fjerner heatpipe, og setter inn radiatoren istedenfor. Må vel kanskje fjærne litt av baksiden? Men vil CPU kjøleren passe fysisk? vanntank og punpe må vel muligens stå utenfor ? Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 oh mama! jeg kjøpte nettopp et. litt over 600 er vel ganske billig. oh mama! hehe, med min flaks så er de tomme på lager nå. god jul alle sammen! Lenke til kommentar
^2mMy^ Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) så hvis ikke jeg tar helt feil er det socket a også amd k8 for dem som lurer Endret 24. desember 2004 av ^2mMy^ Lenke til kommentar
KAS Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) så hvis ikke jeg tar helt feil er det socket a Hjertelig takk Så ikke det bildet, sitter her på 56k, så innen jeg er ferdig med å lese driver bildene FORTSATT og laster, så da surfer jeg bare elegant videre Endret 24. desember 2004 av KAS Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Hva, ikke støtte for Socket 940? Ifølge PSData : Kompatibel med Socket A, Socket 478, Socket 775 Prosessorkompatibilitet : Pentium 4 Athlon Athlon 64 FX Athlon XP Duron Opteron Ifølge ThermalTake : Universal 4 in 1 solution, compatible with Intel LGA775. P4 and AMD K7, K8 (Included AMD Sempron Series) Støtter denne Opteron eller ikke? ... hovedkortet er Tyan Tiger K8W (S2875) Kjører 2stk Opteron 244. Endret 24. desember 2004 av lavizh Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Da hadde jeg og fått vannkjøling Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Alle som bestiler før middnatt ulaften får dene prisen da står pa siden dems hvis man trykkerpå jule kalenderen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg