Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 24


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har akkurat bestilt ett sett nuh.. Fikk bekreftelse kl 01.23 (<- kult klokkeslett!) Mitt spørsmål til alle dere andre nerder ( ta det positivt gutter(og jenter)) er om jeg får tilbudet. Har jeg bundet meg til å kjøpe settet selv om jeg ikke får den prisen etc? Står at lagerbeholdningen er ubekreftet. Mye mulig ingen kan svare, og at det bare blir spekulasjon. Men som min avdøde onkel sa: "kan ikke slutte å lure selv om ingen har svaret"

 

GOD JUL!

 

-Burugla-

Lenke til kommentar
Har akkurat bestilt ett sett nuh.. Fikk bekreftelse kl 01.23 (<- kult klokkeslett!) Mitt spørsmål til alle dere andre nerder ( ta det positivt gutter(og jenter)) er om jeg får tilbudet. Har jeg bundet meg til å kjøpe settet selv om jeg ikke får den prisen etc? Står at lagerbeholdningen er ubekreftet. Mye mulig ingen kan svare, og at det bare blir spekulasjon. Men som min avdøde onkel sa: "kan ikke slutte å lure selv om ingen har svaret"

 

GOD JUL!

 

-Burugla-

ja, du får for 499kr

Endret av Sprayer
Lenke til kommentar
Har akkurat bestilt ett sett nuh.. Fikk bekreftelse kl 01.23 (<- kult klokkeslett!) Mitt spørsmål til alle dere andre nerder ( ta det positivt gutter(og jenter)) er om jeg får tilbudet. Har jeg bundet meg til å kjøpe settet selv om jeg ikke får den prisen etc? Står at lagerbeholdningen er ubekreftet. Mye mulig ingen kan svare, og at det bare blir spekulasjon. Men som min avdøde onkel sa: "kan ikke slutte å lure selv om ingen har svaret"

 

GOD JUL!

 

-Burugla-

ja

Beskrivende svar!

 

Ja hva da?

Endret av burugla
Lenke til kommentar
Er brødhue på å huske ting.. ergo: hvor lang er angrefristen? 2 uker? Gjelder den fra jeg har bestilt varene eller fra jeg mottar varene?

 

-Burugla-

fra du mottar, og hvis butikken har glemt å slenge med angreretts-skjema, så har du 3mnd.. ;)

 

edit: 2uker hvis angrerettskjema følger med :)

Endret av _ammaZ_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er brødhue på å huske ting.. ergo: hvor lang er angrefristen? 2 uker? Gjelder den fra jeg har bestilt varene eller fra jeg mottar varene?

 

-Burugla-

14 dager om du får oppgitt retten til dette via mail eller brev i pakken. Det gjelder fra dagen du mottar. Om du ikke blir informert, gjelder den i 3 md.

Lenke til kommentar
NB: Tilbudet gjelder bare i dag og i utgangspunktet kun så langt butikkens lager rekker!

 

I utgangspunktet.. det høres jo bra ut.. Men tilbake til mitt andre spørsmål. Trur dere jeg får varen til 499 når jeg har fått ordrebekreftelse på 1 stk og antall er satt til en?

 

-Burugla-

Lenke til kommentar
(PSData @ 24/12/2004 : 00:43)

Tja.. vet nesten ikke helt hva jeg skal si jeg.

Kommer ikke helt som en overraskelse at vi kom til å gå tom for dette settet, men at det skulle skje på 30min hadde jeg ikke trodd.

 

Anyway.. det jeg ønsker å si, er at selv om vi nå er tom på lager, vil alle som bestiller frem til midnatt julaften få settet til julekalender prisen.

Kan desverre ikke gi eksagt leveringstid for de som bestiller nå, men dette vil vi sjekke opp en av de første dagene i romjulen.

 

God jul til dere alle sammen! 

 

trenger jeg å si mer? :D:cool:

Lenke til kommentar
NB: Tilbudet gjelder bare i dag og i utgangspunktet kun så langt butikkens lager rekker!

 

I utgangspunktet.. det høres jo bra ut.. Men tilbake til mitt andre spørsmål. Trur dere jeg får varen til 499 når jeg har fått ordrebekreftelse på 1 stk og antall er satt til en?

 

-Burugla-

Har vel fått bekreftet dette fra flere her inne at tilbudet gjelder ut dagen. Dette har kommet fra Ps-data selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...