whom Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Bare 65 kr for frakten her... Betalte med visa for tastatur, mp3 spiller og selfølgelig vannkjølingen. Bor i Kvinesdal (ikke altfor langt fra Arendal) Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Skru opp den forbanna maskinen deres å se da vel! Kan ikke, er i oslo, den i tronheim. Men men tar sjansen jeg. Har jo P4 og med litt flaks passer den utmerket. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 bilde #1 beklager kvaliteten! Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 bilde #1 beklager kvaliteten! Hvar er Tempertauren i CPU en da? Lenke til kommentar
burugla Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Har akkurat bestilt ett sett nuh.. Fikk bekreftelse kl 01.23 (<- kult klokkeslett!) Mitt spørsmål til alle dere andre nerder ( ta det positivt gutter(og jenter)) er om jeg får tilbudet. Har jeg bundet meg til å kjøpe settet selv om jeg ikke får den prisen etc? Står at lagerbeholdningen er ubekreftet. Mye mulig ingen kan svare, og at det bare blir spekulasjon. Men som min avdøde onkel sa: "kan ikke slutte å lure selv om ingen har svaret" GOD JUL! -Burugla- Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Har akkurat bestilt ett sett nuh.. Fikk bekreftelse kl 01.23 (<- kult klokkeslett!) Mitt spørsmål til alle dere andre nerder ( ta det positivt gutter(og jenter)) er om jeg får tilbudet. Har jeg bundet meg til å kjøpe settet selv om jeg ikke får den prisen etc? Står at lagerbeholdningen er ubekreftet. Mye mulig ingen kan svare, og at det bare blir spekulasjon. Men som min avdøde onkel sa: "kan ikke slutte å lure selv om ingen har svaret" GOD JUL! -Burugla- ja, du får for 499kr Endret 24. desember 2004 av Sprayer Lenke til kommentar
burugla Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Gidder ikke edite.. Jeg har fått antall 1.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Har jeg bundet meg til å kjøpe settet selv om jeg ikke får den prisen etc? Du har alltids angrefristen... Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) nå idler jeg på 32 grader vifta på low speed northwood 3ghz @ 3,4 load: har ikke vært over 42 grader edit: kjører med crappy kjølepasta, og alt for mye.. Endret 24. desember 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
burugla Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Har akkurat bestilt ett sett nuh.. Fikk bekreftelse kl 01.23 (<- kult klokkeslett!) Mitt spørsmål til alle dere andre nerder ( ta det positivt gutter(og jenter)) er om jeg får tilbudet. Har jeg bundet meg til å kjøpe settet selv om jeg ikke får den prisen etc? Står at lagerbeholdningen er ubekreftet. Mye mulig ingen kan svare, og at det bare blir spekulasjon. Men som min avdøde onkel sa: "kan ikke slutte å lure selv om ingen har svaret" GOD JUL! -Burugla- ja Beskrivende svar! Ja hva da? Endret 24. desember 2004 av burugla Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 nå idler jeg på 32 grader vifta på low speed northwood 3ghz @ 3,4 load: har ikke vært over 42 grader Høres bra ut, ligger konstant på rundt 70 jeg. Folding er hardt. Lenke til kommentar
burugla Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Er brødhue på å huske ting.. ergo: hvor lang er angrefristen? 2 uker? Gjelder den fra jeg har bestilt varene eller fra jeg mottar varene? -Burugla- Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Er brødhue på å huske ting.. ergo: hvor lang er angrefristen? 2 uker? Gjelder den fra jeg har bestilt varene eller fra jeg mottar varene? -Burugla- fra du mottar, og hvis butikken har glemt å slenge med angreretts-skjema, så har du 3mnd.. edit: 2uker hvis angrerettskjema følger med Endret 24. desember 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Er brødhue på å huske ting.. ergo: hvor lang er angrefristen? 2 uker? Gjelder den fra jeg har bestilt varene eller fra jeg mottar varene? -Burugla- 14 dager om du får oppgitt retten til dette via mail eller brev i pakken. Det gjelder fra dagen du mottar. Om du ikke blir informert, gjelder den i 3 md. Lenke til kommentar
^2mMy^ Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 lurer fælt ass men er vel ikke være enn at jeg kan rappe litt deler fra detta kitet hvis det er bedre enn mitt hjemmelagde Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 lurer fælt ass men er vel ikke være enn at jeg kan rappe litt deler fra detta kitet hvis det er bedre enn mitt hjemmelagde problem solved Lenke til kommentar
burugla Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 NB: Tilbudet gjelder bare i dag og i utgangspunktet kun så langt butikkens lager rekker! I utgangspunktet.. det høres jo bra ut.. Men tilbake til mitt andre spørsmål. Trur dere jeg får varen til 499 når jeg har fått ordrebekreftelse på 1 stk og antall er satt til en? -Burugla- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Trur dere jeg får varen til 499 når jeg har fått ordrebekreftelse på 1 stk og antall er satt til en? Ja. Les bakover i tråden. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (PSData @ 24/12/2004 : 00:43) Tja.. vet nesten ikke helt hva jeg skal si jeg. Kommer ikke helt som en overraskelse at vi kom til å gå tom for dette settet, men at det skulle skje på 30min hadde jeg ikke trodd. Anyway.. det jeg ønsker å si, er at selv om vi nå er tom på lager, vil alle som bestiller frem til midnatt julaften få settet til julekalender prisen. Kan desverre ikke gi eksagt leveringstid for de som bestiller nå, men dette vil vi sjekke opp en av de første dagene i romjulen. God jul til dere alle sammen! trenger jeg å si mer? Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 NB: Tilbudet gjelder bare i dag og i utgangspunktet kun så langt butikkens lager rekker! I utgangspunktet.. det høres jo bra ut.. Men tilbake til mitt andre spørsmål. Trur dere jeg får varen til 499 når jeg har fått ordrebekreftelse på 1 stk og antall er satt til en? -Burugla- Har vel fått bekreftet dette fra flere her inne at tilbudet gjelder ut dagen. Dette har kommet fra Ps-data selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg