Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til dere som lurer på socket 754. Det passer! Bruker dette settet selv på min Athlon64 3200+

Si hvilket hovedkort du har da!

Har et Gigabyte K8NS HK. Installasjonen gikk smertefritt. Jeg har aldri hatt vannkjøling før, så det burde vel si sitt. Temperaturen på CPU er i skrivende stund 28 grader. Kjører radiatoren på laveste hastighet. :)

Yeeeeey samme hovedkort som meg! Weee jeg skal ha vannkjøling ^^

Lenke til kommentar
Nå vil jeg lege til en slik gpu blokk, men litt tvilsom...

Når den skal bli lagt til, så går jeg jo under "endre ordre, og da legger til," men jeg er redd at jeg da automatisk da vil bli flyttet bakover i køen, og derfor må vente til de igjen får vannkjølingen inn på lager... Hva tror dere det vil fungere? :hmm:

Vent til du får bekreftelsen , så sender du dem en mail med det du ønsker skal legges til ordren.

Yes, nå var det gjort :thumbup:

Takk så mycket :D

Edit: litt usikker her.. Denne blokken, passer den til R 9800 pro?

Endret av Deuz
Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt også, utrolig bra tilbud. Håper det ikke tar alt for lang tid før de får inn flere sett. Gleder meg til å få redusert støynivået. Prisen er jo omtrent som en god luftkjøler med vifte. PSData kan da umulig tjene noe på dette? Men hvis de gjør en god jobb med å sende ut innen normal tid til alle vil vel kundemassen deres øke en del. Gleder meg :w00t:

Lenke til kommentar

bigwater bråker mer en min gamle Zalman 7000-cu(elns?) (begge på laveste hastighet, bigwater bråker mer)

bra kjøling, billig pris, lett innstalasjon, men litt vibrasjonsstøy fra pumpa(løses ved hjelp av litt skumgummi :D)

kjøpte det her til 899, og med frakt kom det hele på 1030(julegave fra pappan =) )

hvis det er noen som lurer på noe spesifikt, så er det bare å spørre.. ;)

Lenke til kommentar
PS Data vill sikkert få det fekk frå lageret.

Min post nr 100 :D

Å nei, du. Er nok få å lokke til seg kunder.

Jeg var såpass fornøyd med dem, at jeg også bestilte meg en mp3 spiller og tastatur, som var ca 100 kr billigere i annen shop, men de fortjener det :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...