Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 24


Anbefalte innlegg

steikje... ps 35 folk som leser emnet kvart over 3 på natten  :omg:

hvis jeg ikke skulle kjøpe skjermkort snart hadde jeg slått til på rappen

(viftene bråker som f*** :mad: )

Og dette på juleaften! :p

tragiskt.. :ermm::whistle:

 

anyhow: før jeg hopper til køys, vil jeg få gratulere alle sammen som har bestilt, eller som kommer til å bestille TT BigWater; det er verdt hver krone! :D

 

og selvfølgelig: God Jul Alle Sammen! :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det kabinettet jeg har nå (Silverstone) skal vistnok være bygget for vannkjøling så den har to 120x120 vifteplasser samt man kan fjerne ett hd 'stativ' som vil gi mer en nok plass til radiator, pumpe og tank.. problemet mitt er at jeg har fyllt opp alle hdplasser i det stativet og kan ikke fjerne den sånn uten videre ;)

 

tenker å plassere pumpen bakerst i kabinettet sammen med tanken og ha radiatoren hengende på utsiden bak kabinettet.. jeg vet, hente varm luft innenifra og bruke det til å kjøle ned radiatoren er ikke så bra men valgene er få akkurat nå og jeg har lyst på billigvannkjøling :)

Lenke til kommentar
tenker å plassere pumpen bakerst i kabinettet sammen med tanken og ha radiatoren hengende på utsiden bak kabinettet.. jeg vet, hente varm luft innenifra og bruke det til å kjøle ned radiatoren er ikke så bra men valgene er få akkurat nå og jeg har lyst på billigvannkjøling :)

Du kan jo eventuelt sette vifta andre vei, og suge inn kald luft gjennom radiatoren.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått bekreftet levering weeeeeeee

Det skal bli morsomt å prøve seg med sitt første vannkjølings sett :w00t:

Etterhvert så må jeg vel utvide med en gpu block også. Noen som vet om systemet takler 2 vannblocker uten vidre?

Hva med avkjøling av minne på grafikk kort,setter dere på kjøleribber der eller?

Tror jeg velger en løsning med radiator hengene bak jeg og.

Dette skal bli et morsomt nyttårs prosjekt

Lenke til kommentar

Nei systemet takler ikke to blocker. Da må du kjøpe to systemer ;) Men det er så billig alikevel. Kjøp nå!

 

Info hentet fra andesam:

QUOTE (ZLatzman @ 24/12/2004 : 00:34)

Hvor har du dette fra?

Vet noen om det er lett å utvide dette settet til også i inkludere GPU og NB? 

 

andesam

Men da må du også ha kraftigere pumpe og radiator...

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...