assy_chieftec_matrix Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) hey vel nå har jeg tenkt å fikse litt på kabinettet, begynner å gå litt lei mitt chieftec matrix bigtower. så tenkte jeg skulle spøre og grave litt før jeg kasta meg ut i det. vel her er det jeg har tenkt til å gjøre: 1:lakke det innvendig i gult eller blå metalic 2:kutte ut vindu på siden og et lite vind på den andre siden(har modda psu'en med plexi så vil at det sakl synes) 3: modde in 2 stk jet 7 cpu vifter på toppen(borre hull til de) (tar av heatsinken og setter de på toppen av kabbiset, jaja vet det kommer til å bråke som f*** men de kjøler utrolig bra oxo) 4: kansje kutte ut nedre del av fronten og sett plexi der. så vil gjærne ha litt hjelp og råd. del deres kunskap fikk dremmel til jul Endret 24. desember 2004 av assy_chieftec_matrix Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hørtes veldig bra ut dette, lakk det blå metallic inni Kanskje du skulle lage en worklog av dette ? Lenke til kommentar
assy_chieftec_matrix Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) hmm.....planer om det ja...siden jeg bare har blåe vifter(ikke blåt neon..det er jalla) kommer kansje en liten work logg....må hvert fall shoppe inn plexi og lister først stikker på digitalimpuls på mandag og se om jeg finner noe snacks ...3000 spenn til jul...må jo brukes på noe Endret 26. desember 2004 av assy_chieftec_matrix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå