Rob3rt Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei og God Jul! Jeg har formatert disken min og lagt inn OS på nytt. Tidligere brukte jeg Outlook og tok backup av mailene mine som en pst fil. Men nå har jeg installert Thunderbird, og finnes der noen måte å importere mailene mine på? Lenke til kommentar
iacob Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 import på tools-menyen? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Der kan man bare importere fra andre epostklienter som allerede er installert.... ? Lenke til kommentar
iacob Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 ok, da lar du outlook express importere fra pst, og så henter du dem derifra med thunderbird. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 http://kb.mozillazine.org/index.phtml?title=Thunderbird Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Det er ordnet. thx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå