phantax Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Er det mulig å spille videre etter du har klart spillet? For under siste quest får du mange nye quest cards og sånt, men når jeg drepte søstra mi og rulleteksta kom, så var det ikke mere etter det... Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jepp, det kan du. Men da må du se hele rulleteksten! Absolutt hele, så bare legg fra deg kontrollen når den begynner, for jeg tror den varer i hvert fall en havlvtime. Når den er ferdig, kan du spille videre. Spesielt kult er det vis du dreper søstra di, for da får du beste sverdet i hele spillet Lenke til kommentar
Omar Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Det suger etter du har drept jack of blades!!!! Guild masteren er død, du kan ikke ta opp igjen noen quests... Syyyykt fatti... Det var mange jeg ikke hadde gjort, men de fikk jeg ikke muligheten til å gjøre etterpå... :( Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Kan kle deg i din fineste kjole og skalkte alle innbyggerne i hele Albion med the sword of Aeons... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 DOH! jeg klarte spillet og visste ikke at det var mer så jeg sletta savegamet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå