k-mouse Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Siden jeg skal ha meg vannkjøling, og derfor radiator i bunn, så har jeg finni ut at jeg må lage litt større mellomrom mellom gulvet og kabinettet. Jeg har nettopp gått igjennom hele biltema katalogen og fant noe som kanskje er litt interessant (se bildet). Hvis jeg går for denne kommer jeg selvfølgelig ikke til å bruke den saken i midten (som skråner innover), om det er mulig. Egentlig når jeg tenker meg om så var den kanskje ikke så aktuell, men uansett, har dere noen tips om hva annet jeg kan bruke, eller noen andre tips osv.? Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) brukte møbeltrinser jeg ,sånne hjul som er på kontorstoler osv disse har bare en tapp som er festa med rekkefølgen hjul-sprengskive-kabinett underside og bunn innsiden av kabinett-sprengskive og mutter slike Endret 23. desember 2004 av F-14 Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Ikke dumt det der....men jeg vil helst ikke ha hjul! Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ikke dumt det der....men jeg vil helst ikke ha hjul! hvorfor ikke? står kassa i veien er det bare å klaske unna ^^ Lenke til kommentar
assy_chieftec_matrix Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 mener jeg har sett noen sånne ben til chieftec kabbineter et sted. da får du ca 2-3 cm over bakken pluss at de støtter hele kabinettet så det ikke velter. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Driver og funderer på å sette bein på kabinettet selv. Ser for meg en mulig løsning med dørstoppere i gummi. Med 4stk burde det bli relativt stabilt, samtidig som gummien muligens vil ha en vibrasjonsdempende effekt. Har ikke fundert ferdig, though.. Endret 24. desember 2004 av Halvsame Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Spikes brukes primært på tunge høytalere, som vibrasjons demper. Det du er ute etter (tror jeg da) er det som heter maskinføtter. Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Fant et fristende produkt på Biltema her. Det heter visst gjennomgslagsgummi. Perfekt høyde (3cm), ser ut til å være vibrasjonsisolerende og. De var veldig fristende... Ellers så fant jeg noen Chieftec føtter, men de var med LED, og var egentlig støgge. Dørstoppere kunne kanskje fungert de også, men de er mye styggere enn de over her...og maskinføtter finner jeg ingen steder Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 jeg har noen grå\svarte chieftec bein her tok de av kassa mi og satte på hjul isteden Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Tilbyr du dem til meg, kanskje? I tilfellet må jeg tenke litt på det. Den gjennomslagsgummisaken fra biltema var også fristende. Du får sikkert svar i morra en-eller-annen gang, når jeg kommer hjem igjen. Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Tilbyr du dem til meg, kanskje? I tilfellet må jeg tenke litt på det. Den gjennomslagsgummisaken fra biltema var også fristende. Du får sikkert svar i morra en-eller-annen gang, når jeg kommer hjem igjen. ok Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 hehe kjempe god ide.. har lenge lurt på bein til mitt kabinett og:P skal bruke "høgtaler bein" eller ka de no heite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå