CheGuevara Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Jeg lurer på om jeg burde bytte til Nokia 3100 eller Nokia 2600, fra N-gage QD. Fordi en kamerat kjøpte den(N-gage QD) for 1750kr, med fifa 2004, 2005 og call of duty + noe annet stasj, derfor har jeg foreløpig Motorola CD930, hvilken burde jeg kjøpe? Noen andre anbefalinger? Viktige ting: Pris: max 1300kr god på sms (rask og gode taster) fargeskjerm Endret 24. desember 2004 av Rexton Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Bytt nå væffal(vet hvordan det staves, men synes det ser finere ut sånn) ikke til 2600! Den har ikke mms engang. Skikkelig råtten telefon som kun er for folk som vil ha noe å ringe med og lagre noen meldinger på! Ta heller 2650 eller 3100. 2650 er vel egentlig bare 3100 i kamskjellformat. Ikke mye som skiller dem tror jeg. Ta nå væffal heller ikke en fra billigserien til siemens, de lages med STN-skjermer. Ufattelig dårlig. Nokia-billigtelefoner er best, de får man med 128x128 og fine design. Men Samsung og LG har da noen billigtelefoner til den prisen(?). Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 har hatt en siemens C65, men den ble hærpa. Jeg var fornøyd med skjermen på den... jeg trenger ikke mms, bare så det er sagt... men tror jeg går for 3100, siden det er sså mange pill som fungerer på den! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Ta nå væffal heller ikke en fra billigserien til siemens, de lages med STN-skjermer.Ufattelig dårlig. Javel, det har Nokia 3100 også, men det nevner du ikke? Forøvrig, 3100 er en utrolig god telefon OT: Nei, det heter "hvertfall" Endret 24. desember 2004 av Redline_ Lenke til kommentar
Algron Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Bytt nå væffal Værtfall tror jeg det heter Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Jepp, det er nok det, det heter! BTT: Tror jeg velger (går for) 3100, men skal bare prøve den ut. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Ta nå væffal heller ikke en fra billigserien til siemens, de lages med STN-skjermer.Ufattelig dårlig. Javel, det har Nokia 3100 også, men det nevner du ikke? Forøvrig, 3100 er en utrolig god telefon OT: Nei, det heter "hvertfall" *Kremt* Til redline_: Ja, det staves sånn, men les nå hele innlegget mitt før du retter meg. Jeg forklarer ofte ord når jeg skriver dem snålt. Til *Dragon*: Det heter i hvertfall ikke værtfall! En regel: hvis du kan si eneste etter ordet hvert uten å gjøre setningen rar skal det skrives "hvert". f.eks: "Hvert eneste hus i nabolaget er hvitmalt. Hvis det høres helt kludrete og dumt ut med eneste etterpå skrives det vært(som er "å være" i preteritum. F.eks: Jeg har vært i stockholm. (altså ikke: Jeg har hvert i Stockholm.) Til Rexton: Pass heller på din egen rettskriving. Synes du formulerte den andre setningen i det første innlegget ditt sinnsykt snålt. nei, det heter ikke værtfall. BTT: Visste ikke at 3100 hadde STN-skjerm, jeg. Den skal visst være bra allikevel. (Les lesertest) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Vegard_: er det så mye å diskutere? Jeg leste hele innlegget ditt, bare påpekte hvordan man faktisk skriver det Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Til Rexton: Pass heller på din egen rettskriving. Synes du formulerte den andre setningen i det første innlegget ditt sinnsykt snålt. nei, det heter ikke værtfall. BTT: Visste ikke at 3100 hadde STN-skjerm, jeg. Den skal visst være bra allikevel. (Les lesertest) For det første: du kan godt lese rettninglinjene en gang til... (sikter til denne her og denneher) For det andre: har jeg et elendig tastatur som ikke er spesielt godt, b.la. hvis jeg taster på 'e' så blir det 'a' og sånn er det med 'o' og 'å' også, Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Mener ikke å virke sur. men du, redline_, kunne spart deg med å legge inn det innlegget. Du svarte ikke på tråden. Prøv å legg sånne beskjeder som en liten linje nederst eller noe. PS:Dere starta med å rette på meg, da. Les nå retningslinjene du også. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Javel? Når? Ihvertfall, jeg fikk en siemens SL55, av eller annen grunn, men er fornøyd, takk for hjelpen aalle sammen P.S Skjermen er ikke så dårlig som jeg trodde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå