lenny25 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei, jeg har kjøpt Pstwo i julegave til meg og madammen. Vi har spilt tekken 4 hos noen venner og synes det er skikkelig artig. Er det noen flere spill i denne sjangeren som kan anbefales, gjerne noe som er nyere enn Tekken4?? Lenke til kommentar
Omar Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det nye Mortal Kombat. Husker ikke helt hva det heter. Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Def Jam Fight For New York er artig Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Vent på Tekken 5 for guds skyld. Mortal Kombat har bra konsept men lusent fighting system og alt for mye blod. Jeg vil også annbefale Soul Calibur 2 som er ute nå. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Som Snake eater sier er Soul Calibur 2 veldig bra. Jeg ville helt klart gått for dette. Noe du også kunne kjøpe er den nye utgivelsen av Street Fighter 2 (tidligere sett på SNES). Lenke til kommentar
levilord Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 jeg ville helt klart gått for soul calibur 2, soul- serien utklasser tekken. har dette spillet på gamecube og eneren på dreamcast, har ikke skaffet soulblade enda, og disse spilla er topp...gå for soul calibur 2! Lenke til kommentar
Trickey Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Vet noen når Tekken5 kommer ut?? Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 var vel rundt mars hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 tekken 5 kommer på arkader i starten på 2005.... og uklart på ps2, men like før sommerferien. Lenke til kommentar
ArmedSolider Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Ville anbefalt enten tekken 5 eller fight night round 2. Begge spillene kommer ut rundt mars. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Tekken Tag er det beste, HVIS du har multitap... Tekken 4 er bedre enn Tag, hvis du ikke har multitap, må bare understrekes. Soul Calibur 2 er det beste ever. Synes jeg... Lenke til kommentar
Trickey Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 er multitap sånn at man kan ha mange kontroller?? Lenke til kommentar
levilord Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) kommer tekken 5 bare til PS2? har hørt rykter om at det blir multiplattformspill Endret 28. desember 2004 av levilord Lenke til kommentar
Trickey Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Vet noen noe om NM i Tekken?? Har sykt lyst til å være med på det! Lenke til kommentar
Sebastian Lind Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Har du ingenting emot 2D släpptes nyligen bästa versionen av Street Fighter II till PS2 under namnet Street Fighter Anniversary Collection. Street Fighter II-spelen har varit min favorit inom fighting så länge jag kan minnas och det är fortfarande inget som går upp emot en fight mellan Ryu och Ken. Andra fightingspel bleknar i jämförelse. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ble ganske skuffa over pal versonen av Street Fighter Anniversary Collection. Så veldig fram til Sf3: Third strike, som er på ntsc. Og ang. NM i Tekken, så tror jeg Spiderman i Oslo har eller planlegger turneringer i det. Ikke NM riktignok, men fortsatt noe å se fram til. Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 tag er så absolutt ikke bedre en 4! TAG er riktig nok det tekken som forandret seg mest, men det er ubalnsert, og det kan et slåss-spill rett og slett ikke være. NM i tekken er bare en liten turnering som spiderman i oslo har arangert ved et par tilfeller, ikke noe i det siste. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Har nå kjøpt Tekken4 og det har allerede gitt meg mange timers intens underholdning! Gleder meg allerede til Tekken5 kommer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå