arnesef Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 her er blizzards julehilsen til de offisielle fansidene de samarbeider med: Hello everybody, Another year has passed, one filled with hard work and effort to maintain and grow your fansite. World of Warcraft made great steps in development during the last year which culminated in the North America successful release in November. Blizzard Europe is currently working diligently to increase server capacity so that we are prepared for the upcoming release in Europe. It is our goal that the European community would be able to enjoy World of Warcraft as soon as possible and we strive to provide you the best customer support and game experience. More details regarding the upcoming final phase of the beta test and the release in Europe will come up very soon. Blizzard Europe would like to thank you for all your support and for your work during the last year. We appreciate all the work you have done and we know very well that such a tremendous success would not be possible without your help. Again, thank you for everything. We all wish you a merry christmas and a happy new year in 2005. We hope to continue working with all of you together and we look forward to meeting you in Azeroth soon. Very soon… Yours Blizzard Community Team Lenke til kommentar
sdn Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ser ikke poenget med denne posten... En julehilsen fra blizz, so? Lenke til kommentar
arnesef Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Noe poeng? nei egentlig ikke men jeg synes nå det var greit å lese jeg da. Hver sin smak, jeg leser stort sett alt jeg kommer over om dette spillet Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Noe poeng? nei egentlig ikke men jeg synes nå det var greit å lese jeg da. Hver sin smak, jeg leser stort sett alt jeg kommer over om dette spillet Ja, og alle andre som bryr seg sjekker nok www.worldofwarcraft.com og www.wow-europe.com selv. Lenke til kommentar
arnesef Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 jepp så klart, men finner ikke denne der da de er blizzards egne sider Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Legg merke til: "Very soon... Spesielt: ... Lenke til kommentar
arnesef Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 he he he ja flinke til å få oss til å spekulere hva Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Tror det ligger noe i "very soon...." er liksom ikke den helt normale måten å avslutte på om dere skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Tror det ligger noe i "very soon...." er liksom ikke den helt normale måten å avslutte på om dere skjønner hva jeg mener As I said: Legg merke til prikk, prikk, prikk ... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Tenker nok vi får en litt sen julegave, og litt tidlig nyttårsgave jeg. Ser frem til de neste to ukene. Ting kan fort skje. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Tenker nok vi får en litt sen julegave, og litt tidlig nyttårsgave jeg. Ser frem til de neste to ukene. Ting kan fort skje. Bare tenk så digg; varm kopp gløgg, pepperkake og kanskje et par ribberester. Du setter deg ned i godstolen med dyna rundt og spiller WoW for første gang! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Aaaaaaaaaah ... ja ikke sant! Neimen faktum er at Blizzard IKKE slenger ut "very soon" hvis det ikke er very soon. De er veldig forsiktige med og bygge opp forhåpninger og ellers skuffe eller torturere communityen sin. Så vi KAN 99% sikkert forvente oss en najs surprise very soon! Gløgg, pepperkake, nisselue og WoW. (og det evinnelige: Jeg skal slutte og røyke i 2005-løftet som aldri holder) Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Med WoW har du ikke tid til røykepauser, så du skal ikke se bort ifra at du kan holde løftet ditt Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Med tanke på at jeg vant HalfLife Deathmatch kamper på 100frags på mappet Crossfire med en røyk i handa gang etter gang, så tror jeg kanskje jeg får tid i et mindre stressende spill som WoW. Så så heldig er jeg ikke. Men det som er "dessverre", er at en røyk mens man sitter forann pc'n er noe av det beste som finnes kombinert med en kaffekopp. Så jeg kommer ALDRI til å slutte og røyke. Men man kan juge på seg den 31. alikevel for å gjøre familien stolt. (AHAHAHAHAHA) Edit: Men nå vingla vi veldig off-topic! Endret 23. desember 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
arnesef Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 godt å se at mange er våkne fortsatt, blir helt vrak av denne ventingen. Tror jeg er innom wow-europe ca 20 ganger i timen snart for å se om det har skjedd noe. Blir nok mange pauser under julemiddagen i morgen he he he Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 godt å se at mange er våkne fortsatt, blir helt vrak av denne ventingen. Tror jeg er innom wow-europe ca 20 ganger i timen snart for å se om det har skjedd noe. Blir nok mange pauser under julemiddagen i morgen he he he No way! Ribbe <3 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Haha ja. Kjenner meg igjen der jeg også. Ikke ofte jeg ikke titter innom wow-europe 100 ganger daglig bare for å være sikker. Men very soon ... very soon Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Har en følelse av 24/12 23:58 Er jo Christmas eve i England da, så.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Nei slutt a ... ellers er det fare for at jeg unnskylder meg ved julemiddagen for å smugtitte litt på diverse sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå