Erik_s Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Skjønner hva du mener nå. Det er fordi jeg har pc-71, ikke pc-75 som du vurderer. Mysteriet er oppklart! ok. Det var jo for såvidt identisk såh har snart råd til det men lurer bare på om det blir billigere frakt og bestille det i fra frozencpu.com. prisen er jo litt billigere også. og da kan jeg jo bestille Psu i sammeslengen. En OCZ 600w passer vel inn ? psu'en er jo 2cm eller noe slikt lenger en normalt,. noen som VET att den passer? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Skjønner hva du mener nå. Det er fordi jeg har pc-71, ikke pc-75 som du vurderer. Mysteriet er oppklart! ok. Det var jo for såvidt identisk såh har snart råd til det men lurer bare på om det blir billigere frakt og bestille det i fra frozencpu.com. prisen er jo litt billigere også. og da kan jeg jo bestille Psu i sammeslengen. En OCZ 600w passer vel inn ? psu'en er jo 2cm eller noe slikt lenger en normalt,. noen som VET att den passer? Fraktutgifter sammenlagt er jeg ikke sikker på, men jeg har iallefall en ocz 520w i kassa mi, fungerer utmerket det. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Fant kabinettet til en veldig rimelig penge på en netbutikk i USA. 190 $. Som vil med dagens kurs komme på 1100.- MEN frakt på 131 $ (Til Spania) men det jeg skulle fram til var : Det er bestilt sammen med noen andre småting sparte jo noen tusen kroner Men trenger man 90cm kabel for og nå opp til øverste drev? eller holder 45cm? Mhv Erik_s Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Fant kabinettet til en veldig rimelig penge på en netbutikk i USA. 190 $.Som vil med dagens kurs komme på 1100.- MEN frakt på 131 $ (Til Spania) men det jeg skulle fram til var : Det er bestilt sammen med noen andre småting sparte jo noen tusen kroner Men trenger man 90cm kabel for og nå opp til øverste drev? eller holder 45cm? Mhv Erik_s 90cm til øverste drev ja. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Ok. Takker for alle svar regner med att det kan ta litt tid til jeg får kabinettet siden det kommer fra USA. Men men, jeg venter ikke forjeves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå