Gå til innhold

Info om Lian Li kabinett

Anbefalte innlegg

Skjønner hva du mener nå. Det er fordi jeg har pc-71, ikke pc-75 som du vurderer. Mysteriet er oppklart!

ok. Det var jo for såvidt identisk såh :) har snart råd til det :w00t: men lurer bare på om det blir billigere frakt og bestille det i fra frozencpu.com. prisen er jo litt billigere også. og da kan jeg jo bestille Psu i sammeslengen. En OCZ 600w passer vel inn ? psu'en er jo 2cm eller noe slikt lenger en normalt,. noen som VET att den passer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner hva du mener nå. Det er fordi jeg har pc-71, ikke pc-75 som du vurderer. Mysteriet er oppklart!

ok. Det var jo for såvidt identisk såh :) har snart råd til det :w00t: men lurer bare på om det blir billigere frakt og bestille det i fra frozencpu.com. prisen er jo litt billigere også. og da kan jeg jo bestille Psu i sammeslengen. En OCZ 600w passer vel inn ? psu'en er jo 2cm eller noe slikt lenger en normalt,. noen som VET att den passer?

Fraktutgifter sammenlagt er jeg ikke sikker på, men jeg har iallefall en ocz 520w i kassa mi, fungerer utmerket det.

Lenke til kommentar

Fant kabinettet til en veldig rimelig penge på en netbutikk i USA. 190 $.

Som vil med dagens kurs komme på 1100.- :dribble: MEN frakt på 131 $ :ermm: (Til Spania) men det jeg skulle fram til var : Det er bestilt :cool: sammen med noen andre småting ;) sparte jo noen tusen kroner ;)

Men trenger man 90cm kabel for og nå opp til øverste drev? eller holder 45cm?

Mhv Erik_s

Lenke til kommentar
Fant kabinettet til en veldig rimelig penge på en netbutikk i USA. 190 $.

Som vil med dagens kurs komme på 1100.- :dribble: MEN frakt på 131 $ :ermm: (Til Spania) men det jeg skulle fram til var : Det er bestilt :cool: sammen med noen andre småting ;) sparte jo noen tusen kroner ;)

Men trenger man 90cm kabel for og nå opp til øverste drev? eller holder 45cm?

Mhv Erik_s

90cm til øverste drev ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...