Erik_s Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei. Jeg vurderer sterkt og gå til innkjøp av dette kabinettet. Men lurte på om noen av dere som har dette kabinettet kunne si noe om det, egenskaper, tekniske løsninger, stor plass til Hdd'er, kjøleevne osv. Ps: dere kan gjerne legge til noen bilder av kabinettet siden jeg ikke finner så mange. på forhånd takk. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 http://www.overklokking.no/annet/lian-li_pc75_usb/ Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Kabinettet er et av de beste kjøpene jeg noengang har gjort, jeg har dog versjonen uten plexivindu, det er juleprosjekt.. Selv om prisen muligens virker drøy, kan jeg love deg at det er ren kvalitet du får. Sitter selv og priser meg lykkelig over mitt nå. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Tusen takk for link og tilbake melding så raskt vet prisen er litt drøy, men jeg føler egentlig det er verdt det, men må spørre for og hvere på den sikre siden Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Etter og ha lest gjennom testen til overklokking.no har jeg noen spørsmål til eiere av kabinettet. Er viftene som følger med gode? Rpm? luft mengde, osv. (støy er ikke noe prob.) Er det lett og "gjemme unna" kabler? Ødelegger Cd-Diskett stasjoner utsende på kabinettet? (siden det er børstet Alu) men siden det jeg vil ha er svart tror jeg ikke det skader så mye. ja det var vel det på forhånd takk Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Etter og ha lest gjennom testen til overklokking.no har jeg noen spørsmål til eiere av kabinettet. Er viftene som følger med gode? Rpm? luft mengde, osv. (støy er ikke noe prob.) Er det lett og "gjemme unna" kabler? Ødelegger Cd-Diskett stasjoner utsende på kabinettet? (siden det er børstet Alu) men siden det jeg vil ha er svart tror jeg ikke det skader så mye. ja det var vel det på forhånd takk OT: Faen, klarte nettopp å slette hele innlegget mitt før jeg postet det, akk. Viftene er av merket adda, og virket helt greie. De produserte noe støy, men flyttet godt med luft etter det jeg merket. Har nå byttet de ut med papst-vifter for lavere støynivå. Kabler kan gjemmes både bak hovedkortplaten, "psu-skjoldet" og rammene for montering av optiske enheter, floppyenheter og harddisker nederst i kabinettet. For all del, kjøp noen slike for å holde stilen lian li kabinettene har fra før av, ser mye bedre ut en standard beige/sorte fronter, selv om du skal ha sort kabinett. Har lagt ved et vedlegg av min egen kasse for å demonstrere. (Skal fikse noen "lian-li deksler" til viftestyringene når jeg får tid i jula ) Lykke til, gi oss gjerne tilbakemeldinger hvis du bestemmer deg for kjøp! Endret 23. desember 2004 av Caliber Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Ooh.. nå fikk jeg enda mer lyst på det så det fantes Lian Li CD deksler altså kommer nok til og sage vekk de rillene bak så viftene får yte sitt fulle og sette inn noen fine griller. Men støy plager meg ingenting sitter med en Vantec Tornado (55,2db) i det kabinettet jeg har nå. (viftestyring seff) En stor takk til dere begge 2 =) skal gi en lyd ifra meg viss (når) jeg kjøper det. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 følger ikke det med 2 deksler til cd/dvd rommer og ett til floppy disk. Mente jeg leste det flere steder Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Ooh.. nå fikk jeg enda mer lyst på det så det fantes Lian Li CD deksler altså kommer nok til og sage vekk de rillene bak så viftene får yte sitt fulle og sette inn noen fine griller. Men støy plager meg ingenting sitter med en Vantec Tornado (55,2db) i det kabinettet jeg har nå. (viftestyring seff) En stor takk til dere begge 2 =) skal gi en lyd ifra meg viss (når) jeg kjøper det. Samme operasjonen har jeg tenkt å utføre. AndersT2: Jeg kjøpte kassa brukt, så det vet jeg desverre ingenting om. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Du kan også lage frontdeksler av de aluminiums-dingsene som sitter i tårnets 5.25' plasser. Det har jeg gjort. NB! Bildet er tatt før radiatoren ble montert. Edit: Kabinettet er helt topp! Du kommer ikke til å angre. Lett å modde er det også. XenZor Endret 24. desember 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Lett å modde er det også. Ja, hvertfall hvis du har det riktige utstyret.. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Modde det ja, har en liten modde-liste som skal gjenomføres i løpet av julen: - Plexiglass (muligens med egen design/etch). - Tendingslås som start. - Dobbel radiator i topp (noen som tilfeldigvis vet målene til en bix 2 extreme?). - LCD i floppybay-dekslene (må gå over 2 stk.) - Lian li style covre til mine to viftestyringer. Muligens dette blir en liten worklog...? Vel-vel, nok off-topic, du kommer til å elske ditt lian li! Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 hehe Det hørtes kos ut men må nok spare opp litt penger først. komme til og bestille fra Microplex mens jeg bor på Gran Canaria (uten moms) reknet ut i går kveld att jeg kom til og bestille 4600.- der ifra. så uten moms blir det vel en lapp mindre . Men det er bra det er positive tilbake meldinger mhv Erik. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Jo mens jeg er inne på dette kabinettet lurer jeg på om noen vet noen andre netshopper en Microplex.no og Frozencpu.com har dette kabinettet? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Jo mens jeg er inne på dette kabinettet lurer jeg på om noen vet noen andre netshopper en Microplex.no og Frozencpu.com har dette kabinettet? Hva med å kjøpe det over disk fra digital impuls i møllergata 12? De har det forsåvidt i deres nettbutikk også.. Enjoy. EDIT: Sorry, på tide å legge seg nå, noe hjerneaktiviteten viser Endret 25. desember 2004 av Caliber Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Hva med å kjøpe det over disk fra netshop.no i møllergata 12? De har det forsåvidt i deres nettbutikk også.. Enjoy. Hmm..Nestshop.no har da ikke det Lian Li kabinettet jeg vil ha Men for det første så gidder jeg ikke og reise til Norge for og kjøpe kabinett i møllergata 12 bedre med uten moms . men Caliber : jeg la merke til en ting, har ikke du de 3 40mm viftene bak i kabinettet ditt? viser såfall ikke på bildet. hmm..var en ting til jeg lurte på angående kabinettet husker det ikke nå Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Hva med å kjøpe det over disk fra netshop.no i møllergata 12? De har det forsåvidt i deres nettbutikk også.. Enjoy. Hmm..Nestshop.no har da ikke det Lian Li kabinettet jeg vil ha Men for det første så gidder jeg ikke og reise til Norge for og kjøpe kabinett i møllergata 12 bedre med uten moms . men Caliber : jeg la merke til en ting, har ikke du de 3 40mm viftene bak i kabinettet ditt? viser såfall ikke på bildet. hmm..var en ting til jeg lurte på angående kabinettet husker det ikke nå Beklager, rettet opp tabben nå, søvnmangel kan gjøre så mangt.. Tre 40mm vifter bak? Så mistet du meg... Jeg har 2 stk. sunbeam 80mm i front med blåe leds, og 4 stk. papst 80mm i bakkant. Kjører bare 2 av de bak (pluss psu selvfølgelig) på dette tidspunktet, da jeg er usikker på hva effekten av så mange utsug-vifter vil ha på airflow/temperaturer (svar gjerne hvis du vet). Endret 25. desember 2004 av Caliber Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 hehe. Alle kan gjøre feil ja.. så på bildet av kabinettet ditt og på microplex står det at det er 3stk 40mm vifte plasser bak. noe jeg ikke kunne se på kabinettet ditt Så ut som du hadde andre "griller" der også. Så nettopp att kabinettet hadde blitt 50kr billigere på microplex håper egentlig det ikke faller så mye mer for da kan jo hvem som helst kjøpe det mhv. Erik. ps: kommer nok med noen fler spørsmål. trøtt.. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Tre 40mm vifter bak? Så mistet du meg... Jeg har 2 stk. sunbeam 80mm i front med blåe leds, og 4 stk. papst 80mm i bakkant. Kjører bare 2 av de bak (pluss psu selvfølgelig) på dette tidspunktet, da jeg er usikker på hva effekten av så mange utsug-vifter vil ha på airflow/temperaturer (svar gjerne hvis du vet). Vel.. varmen stiger som kjent oppover, så lønner seg vel altids og ha de 2 viftene oppe, det under vet jeg ikke noe om, siden jeg ikke har kabinettet enda men vil tro de hjelper den lufta de 2 viftene i front trekker inn ut igjenn fortest mulig,. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Tre 40mm vifter bak? Så mistet du meg... Jeg har 2 stk. sunbeam 80mm i front med blåe leds, og 4 stk. papst 80mm i bakkant. Kjører bare 2 av de bak (pluss psu selvfølgelig) på dette tidspunktet, da jeg er usikker på hva effekten av så mange utsug-vifter vil ha på airflow/temperaturer (svar gjerne hvis du vet). Vel.. varmen stiger som kjent oppover, så lønner seg vel altids og ha de 2 viftene oppe, det under vet jeg ikke noe om, siden jeg ikke har kabinettet enda men vil tro de hjelper den lufta de 2 viftene i front trekker inn ut igjenn fortest mulig,. Skjønner hva du mener nå. Det er fordi jeg har pc-71, ikke pc-75 som du vurderer. Mysteriet er oppklart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå