Gå til innhold

Hva er best, rød eller brun julebrus?

DuTTZi

Hva er best: rød eller brun julebrus?  

343 stemmer

1. 1. Hva er best: rød eller brun julebrus?

• Rød
      189
    • Brun
      132
    • Julebrus er noe skvip
      22

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brun julebrus fra Hamar Lillehammers Bryggeri er nok vinneren.

Nei, den smaker tvert imot champagnebrus, men noe spennende deilig og har 2% ølsmak i ettertid.

helt enig, ikke noe som slår en kald brun julebrus :love: (kanskje en kald cola :p )

enig i det, uten om colaen :p

til de som ikke har smakt hamar bryggeriets julebrus så anbefaler jeg dere å dra til området rundt hamar å kjøpe en sånn en :

julebrus.jpg

Lenke til kommentar
til de som ikke har smakt hamar bryggeriets julebrus så anbefaler jeg dere å dra til området rundt hamar å kjøpe en sånn en :

]http://www.haaamar.no/image_lib/julebrus.jpg[

Trenger ikke dra til Hamar for å kjøpe den, da. I Oslo har man liksom noe som heter Deli De Luca som selger den. :roll:

ok. siden det ikke var så mange som hadde sett brun julebrus så tenkte jeg at det ikke var så mange andre steder enn rundt hamar. merk jeg sa RUNDT. :p

Lenke til kommentar

Så i alle disse trådene der forumbrukerne har hyllet julebrusen så har flesteparten ment den røde varianten? Det hadde jeg ikke trodd, siden den absolutt har høyest skvip-faktor av de to.

Men når alt kommer til alt så synes jeg julebrus er no tøys. Smaker jo bare stort sett sukker av begge to. Brus m/sukkersmak, suckerdrycka, spennende! :ermm:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...