Dotten Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ja, tenkte vi kan lage en fin samling av alle små ting her i livet som er litt irriterendes, men ikke nok irriterendes til å velte humøret. Men små, bagatellmessige ting som stort sett er irriterendes fordi man irriterer seg på det... Etter å ha hatt disney kanalen som visningskanal så irriterte det meg å se logoen nede i hjørnet, som er formet som hodet til Mikke. Det snør konstant inne i den, men det blir ikke mer snø i bunnen av logoen . Sitter der og venter på at nå skal det bli mer snø, men ikke f.en! Andre småting: -barberkutt -hull i sokken -eldre i kombinasjon med handlevogn i trange butikker -at det ikke er mulig å trykke direkte på den nest siste siden i tråder med mange sider -At sår som gror klør. Det er ulogisk og plagsomt, ettersom jeg elsker å klø Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg hater alt det du hater, pluss MYE mer. Igjen, jeg synes alle kan bli surpomper. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Bruk søke funskjonen please.. så er du en knupp. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Din hatbås. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg