Pirka Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 celeron er en litt "eldre" modell(tror jeg da) så det er sikekrt mer erfaring bak en celeron Men husk, en celleron på 2,8 ghz yter ca like bra som en pentium 4 2ghz. kanskje ikke så bra engang. å husk: Celeron og sempron er kun egent til vanlige kontoroppgaver, å ingen andre ting. HEHE Ger tar du fulstendig FEIL !!! Jeg har en Sempron 3100+ på KV8-MAX3 med gammelt skjermkort av type 9700PRO og får bra med pfs i spill som Doom3 40fps HL2 Stres test 90fps alt i 1024x768. ja, du har den ene semperonen som går på Socket 754..men de lavere semperonene han snakker om å kjøpet er Socket A...stooor forskjell der... med dette valget ville jeg også kjøpt Celeron D faktisk... D versjonen av celeron har jo vist seg å ikke suge like mye som forrige Celeron versjon...helt i tråd med "annen hver" regelen når det gjelder Celeron Ja enige med deg her, men husk at Celeron G er på 775 mens sempron 2800 er på s A, noe som skaper dårlig sammenligning. Husk at Socket A tilsvarer Socket 478, og der Sempron 2200 banker Celeron på 2800 ... Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Har nu bestilt CeleronD 340 2.9Ghz i dag! Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Blir helt sikkert fornøyd. si fra viss ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå