Gå til innhold

Hvorfor valgte/velger du den klassen ?


Anbefalte innlegg

jeg merka ikke noe problem med worriors i US beta, var en Tauren Worrior, og jeg banka både shamaner og warlocks på samme level, og det med at de ikke gjør noe skade er helt FEIL, jeg hadde det problemet at jeg bomma en del, men når jeg traff så slo jeg RIMELIG hardt, mot shaman på samme level, da 23, så tok det meg kun 4 treff så var han "død" duell tenker jeg på.

 

så han som pratet om at worriors er en underlegen klasse vil jeg si er litt n00b, satt points på feil skills osv, for om man spiller den riktig, som jeg følte at jeg gjorde så eier de, men nå er tauren den rasen som er sterkest og har mest hp da.

 

de jeg sleit med å ta i duell var rough, grunn: de er så J**** raske, og bare spretter rundt meg hele tiden, greide ikke treffe han med muse pekeren ( dette kan også ha noe med at US beta ga oss som spillte fra norge en ping på 200 til 600)

 

men uansett, jeg har testa worrior, å i den guilden jeg og noen venner skal mekke så trenger vi noen heavy healere, så jeg går nok tauren druid.

 

de er også bra og solo med, de kan roots, som lar deg flykte om det skulle trenges. og mange andre tøffe spells :w00t:

 

 

Skrive feil :p

er sikkert flere her et sted

Jeg tror kanskje du skal være litt forsiktig med å kalle noen "n00b" her. Av flere grunner. For det første er det ikke videre populært å kalle andre på forumet verken det ene eller det andre, for det andre er du ute på viddene.

 

Du spilte i US Beta. Warrior _var_ gode da. De er nerfet (nedjustert) noe enormt siden den tid. Jeg bygger mine erfaringer på hvordan warrior er _nå_, og jeg kan som lvl 52 warrior si at noe er skammelig feil med klassen. Uansett hvordan du bruker dine talent points. Jeg har godt utstyr og vet godt hvordan ulike "talent builds" virker. Spill en nåværende warrior til høy level og kom tilbake med dine synspunkter da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mount koster 90 gold hvis man er honored hos sin egen klasse.. noe jeg iallfall ble i lvl 20 etter å drepe npcer :D

Da ble du lurt, for vanligvis koster de bare 80g. ;) Koster riktignok 20g å lære å ri også.

siden du er lvl 51 veit du sikker svaret på dette:

 

er det noen annen måte på få repurtation enn å gjøre quests? har lurt litt på det

Lenke til kommentar
er det noen annen måte på få repurtation enn å gjøre quests? har lurt litt på det

Ja, ved å drepe en gruppes fiender får du bedre reputation hos den gruppen.

gir dette mye reputation? jeg har lest at en det er VELDIG vanskelig å få nok reputation til andres mounts.

Det gir ikke så mye bedre reputation per drepte fiende, du må nok belage deg på å gjøre mange quests og drepe veldig mange fiender for å oppnå det.

Endret av Rikku
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...