MAC_USER Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Fant en små syk side med litt film og annet. Har ikke sett mye av dette før. http://www.sjesk.com :!: Endret 28. desember 2004 av MAC_USER Lenke til kommentar
dmx Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 så kje no gøy der jeg.. :S Lenke til kommentar
MAC_USER Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Huff så synd for deg da. Lenke til kommentar
MAC_USER Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 He he... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Ærndalitter vet du Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hm, det derre så ikke helt lovlig ut, da tenker jeg spesielt på "we like guns"... Den dagen det ble lovlig å springe rundt med stengun (rimelig sikker på at det var det) i skauen må man leite lenge etter ( ) Lenke til kommentar
nord Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hm, det derre så ikke helt lovlig ut, da tenker jeg spesielt på "we like guns"... Den dagen det ble lovlig å springe rundt med stengun (rimelig sikker på at det var det) i skauen må man leite lenge etter ( ) stengun er jo farlig for den som skyter og litt for den som blir skutt på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå