Lungemannen Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Haha, jeg har sett hele hånningsvågrevyen (pappa har den på video) og den er hysterisk morsom Genial revy. Btw: Jeg har ikke sett den med punkersveisen, men jeg har sett den i farger. Det var ikke bra. Endret 27. desember 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Honningsvågrevyen var det ja! Veldig morsom den! : - Ka ska vi ha å drekk te hovedrætt'n? - Ja, ka vi har te hovedrætt da? - De e reinkjøtt. - Da tar vi spriiiiiit! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Oioioi! er det flere cd/dvd`r som er ute å går. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg har fått tak i den originale versjonen, men siden det ville vært warez å laste den opp så kan jeg desverre ikke gjøre det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Oioioi! er det flere cd/dvd`r som er ute å går. Honningsvågrevyen Nettbutikk : Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 den utgaven de sendte på nyttårsaften på svensk tv var en annen utgave enn den som sendes her på NRK. kameravinklingen er helt annerledes noe som førte til at den er mye dårligere enn den som sendes på NRK. når den gjelder den "utgaven" trådstarter etterlyser så stemmer det at det var en konkuranse som NRK hadde for endel år siden om å laga parodier på "Grevinnen og hovmesteren". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå