Inc Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Atter en gang ble den vist. En god stund tilbake hadde noen laget parodier på denne filmen. Bla. en fyr som sklei rundt på gulvet med punker sveis og diverse, Husker jeg nesten døde av latterkramper. Lurer på om de ligger ett eller annet sted på nettet. Noen som vet ??? Eller hva de/den filmen het? Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Jeg har hovmesteren på pc'en Endret 23. desember 2004 av fragmaster Jay Lenke til kommentar
Inc Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg har hovmesteren på pc'en Den som de viser på Nrk? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Finner du den morsom? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Det er vel ikke så forferdelig morsom, men den har jo blitt en liten tradisjon på lille julaften. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Det er vel ikke så forferdelig morsom, men den har jo blitt en liten tradisjon på lille julaften. samme for meg Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Merkelig at det er tradisjon for å sende den på lilleaften, er jo tross alt nyttårsaften den omhandler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Ja det er merkelige greier. I mange andre land er det visst en tradisjon å sende sketsjen på nettopp nyttårsaften, men her i Norge sendes den altså på lille julaften. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Tilbake til det egentlige spørsmålet.... En kraftig BUMP! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Den er egentlig ikke så morsom når du har sett den 10 ganger... Men den må sees for det... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Var det noen som i det heletatt skjønte spørsmålet mitt?? Det er ikke den orginale Grevinnen og hovmesteren jeg er ute etter Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) hva er original titelen til den da? edit: Dinner for one, heter den Endret 25. desember 2004 av NitroPlex Lenke til kommentar
Inc Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 hva er original titelen til den da? edit: Dinner for one, heter den ja, hva de andre het husker jeg ikke. Men husker nrk sendte den/de filmen i tillegg til den orginale. Vet ikke om det var en teaterskole el. som hadde laget de andre. Er det ikke noen andre som har sett dem? rart, jaja, det er jo en del år siden nå.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Mener å huske jeg har sett en parodi på Grevinnen og Hovmesteren der det var en same som sprang rundt bordet og drakk sprit. Grevinnen var også en same, og het visst "Miss Zombie". Jeg tror gjestene var Haldor Lægreid, Tor Erling Staff, Steinar Bastesen, + en person til jeg ikke husker. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 En god stund tilbake hadde noen laget parodier på denne filmen. Bla. en fyr som sklei rundt på gulvet med punker sveis og diverse, Husker jeg nesten døde av latterkramper. Lurer på om de ligger ett eller annet sted på nettet. Noen som vet ??? Husker det var en konkurranse på NRK om å lage sin egen versjon av G & H, det bidraget du nevner var fra Blitz om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 En god stund tilbake hadde noen laget parodier på denne filmen. Bla. en fyr som sklei rundt på gulvet med punker sveis og diverse, Husker jeg nesten døde av latterkramper. Lurer på om de ligger ett eller annet sted på nettet. Noen som vet ??? Husker det var en konkurranse på NRK om å lage sin egen versjon av G & H, det bidraget du nevner var fra Blitz om jeg ikke tar helt feil. ja ja ja ! Endelig. stemmer det. Tvk: riktig, synes å huske noe sånt Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Husker de viste et klipp av den i farger i fjor, synes egentlig det var kjekkere Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Husker de viste et klipp av den i farger i fjor, synes egentlig det var kjekkere jeje, nå har jeg noe å søke etter. Men skulle noen finne det før meg så post det her da . Takker Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Mener å huske jeg har sett en parodi på Grevinnen og Hovmesteren der det var en same som sprang rundt bordet og drakk sprit. Grevinnen var også en same, og het visst"Miss Zombie". Jeg tror gjestene var Haldor Lægreid, Tor Erling Staff, Steinar Bastesen, + en person til jeg ikke husker. Hånningsvågrevyen tar helt av (dvd nr. 2) Forrett, hovedrett og dessert er reinkjøtt. Og sprit serveres naturligvis til alle retter. anbefales på det sterkeste (96%?). http://honningsvagrevyen.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå