appelsinbrus Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 trenger jeg noe spesiell programvare for at det skal gå an å få 2 skjermer på pcen min? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Nei, men du må ha uttak for to skjermer da.. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 har det. en integrert og et skjermkort.. men det kommer ikke noe bilde på den skjermen som er koblet til skjermkortet.. tenkte kanskje at den kom til å funke hvis jeg mekka sånn at det funka å bruke 2 skjermer.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 har det. en integrert og et skjermkort.. men det kommer ikke noe bilde på den skjermen som er koblet til skjermkortet.. tenkte kanskje at den kom til å funke hvis jeg mekka sånn at det funka å bruke 2 skjermer.. Les litt om dualoppsett her! Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 takktakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå