Black Star Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Dette bekrefter bare det jeg alltid har ment... ting ordner seg raskest og lettest om man tar det pr. telefon. Lenke til kommentar
capy Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 tror du skal slite meg å få den pakken i morgen om du ikke kan hente den:) nødpressanger: *vaske-bilen-klippekort *masasje-klippekort *tom dorull+bomull+lim+ fargestifter= julenisse:) *dedikert sjoffis til dine foreldre på nyttårsaften (du har jo ikke noe penger å drikke opp uansett:) tatt fra that 70's show: trakt, veikart, lighter og ballonger (kjøper på bensinstasjonen. sørg får å "kjøre nødløsning" på terminalen) Lenke til kommentar
Mio Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 tror du skal slite meg å få den pakken i morgen om du ikke kan hente den:) nødpressanger: *vaske-bilen-klippekort *masasje-klippekort *tom dorull+bomull+lim+ fargestifter= julenisse:) *dedikert sjoffis til dine foreldre på nyttårsaften (du har jo ikke noe penger å drikke opp uansett:) tatt fra that 70's show: trakt, veikart, lighter og ballonger (kjøper på bensinstasjonen. sørg får å "kjøre nødløsning" på terminalen) ja, hvis ikke netshop har slede og reinsdyr,så blir nok pakken litt forsinket! Du skulle nok kontaktet netshop litt føre,så hadde du nok hatt pakken nå. Jeg hadde skrivd julekort med info om hva som venter dem i gave. Da har du jo gitt noe i julepressang Lenke til kommentar
capy Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 så.. hvordan endte denne historien egentlig? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 så.. hvordan endte denne historien egentlig? Går utifra at den ikke har "endt" enda, når vi ikke hører noe mer fra trådstarter? Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Trådstarter burde absolutt ha fulgt opp saken bedre, man kan jo ikke vente 8-9 dager på at komponentene skal falle nedi postkasssa, da ikke en ordrebekreftelse er opprettet. En telefon dagen etter hadde jo løst all ting, så enkelt er det... Netshop hadde ordna det på stedet. Skal alt gå smertefritt for seg, så må man være på vakt som kunde... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 er ikke alle som stresser. noen lever i troen at slike systemer funker. komplett har det samme, men de har aldri svart meg, noe som gjor at jeg ikke kjoper utstyret fra dem Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Trådstarter burde absolutt ha fulgt opp saken bedre, man kan jo ikke vente 8-9 dager på at komponentene skal falle nedi postkasssa, da ikke en ordrebekreftelse er opprettet. En telefon dagen etter hadde jo løst all ting, så enkelt er det... Netshop hadde ordna det på stedet. Skal alt gå smertefritt for seg, så må man være på vakt som kunde... Man må tross alt vise litt engasjement i en handel, kommunikasjon mellom selger/kjøper er alfa og omega. Enveiskommunikasjon er døfødt. Med andre ord; totalt enig, men er spent på hva resultatet av saken ble. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå