grønnsak1337 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Satt den 14. des. midt på natten å tenkte å bli ferdig med juleshoppingen fortest mulig, mens det enda var penger igjen fra lønnen på kontoen. Valget falt da på Netshop noe som har visst seg til å bli en katastrofe! DVD-brenner til broderen, hdd til far,cd-plater til vennene mine, trådløst nettverk til mor, ble tilsammen varer for rundt 3600,-. Men etter at korte ble belastet så kom det opp en rar feilmeldingen, husker ikke hva som sto men jeg trodde siden korte ble belastet så var alt i orden. Men neida... Satt etterpå og ventet på ordremailen men postkassen var like tom, time etter time, 10 timer etterpå sendte jeg mail til netshoppen, men har enda ikke fått svar 9 dager etter at jeg sendte den. Kan jo drømme om å få pakken innen i morgen. Så jeg sitter her dagen før jul med tom konto(litt i underskudds kapital) siden den ble belastet og ikke råd til å kjøpe inn nye gaver og ingen pakker under juletreet fra meg til de andre. Ikke særlig kjekt når vi skal åpne presangene og ingen er fra meg... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Netshop er som regel raske til å svare når du sender de en mail. Rare greier.. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 jeg ville tatt en telefon til de og forklart situasjonen, Kan være at mailen din er oversett under alt julestresset. Lenke til kommentar
drseafood Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Syntes dette virker mystisk ja, er du sikker på at du har sendt mailen til rett adresse? Ikke for å virke frekk rett før jul, men du burde kanskje ha purret på de 1-2 dager etter første mailen da det er jo bedre å sende en mail for mye enn en for lite.. Har du forsøkt å ringe de for å høre om de i det hele tatt har fått noe bestilling? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Dette likner da ikke på Netshop... sendt til riktig adresse? prøvd og ringt? prøvd å purre?? Lenke til kommentar
formann Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ganske viktig bestilling vil jeg påstå. Hvorfor i alle dager venter du 9 dager på svar? Du burde ha ringt dem etter 1 dag, MAX to dager. Da hadde de hatt god tid til å finne ut av hva som har skjedd. Du kan ikke bare sende en mail, og vente at alt ordner seg. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Her har det skjedd en glipp et sted, men å sitte på ræva SÅ lenge når det i tillegg er viktig... Lenke til kommentar
kdog Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 hadde samme case selv, og da fikk jeg respons raskt. De cancelerte betalingen, så jeg kunne prøve på nytt. da ble alt greit, bare forsinket en dag eller to. Det er vel betalingstjenesten Netshop.no benytter seg av som er synderen i dette tilfelle, ikke selve nettbutikken. Det er når man har fått godkjent betaling at man blir vidresendt til nettshop.no der man får en ordrebekreftelse og ref.nr. å vente 10 dager på mail, å fremdeles håpe at pakken skal dukke opp i posten uten ordrebekreftelse er vel litt naivt, men... Du får sitte hele kvelden i bua å høvle å spikke noe selvlaget.. det blir en rørende historie som varmer mors hjerte :-) Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Sendte du ikke flere eposter? Sånn itilfelle de hadde gått glipp av din ene. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Men ærlig talt da - om du venter i over en uke så har du bare deg selv å takke. Om du mistenkte noe gikk feil så tar du jo selvsagt direkte kontakt med selgeren for å få sjekket om alt gikk som det skulle under bestillingen din. Klag så mye du vil, men dette er bare din egen feil. Lenke til kommentar
grønnsak1337 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Hei! Vi har mottatt en forespørsel pr epost fra deg med følgende emne: konto belastet men ingen odrebekreftelse Vi vil behandle denne så raskt som mulig. Mvh Netshop Fikk denne her mailen, så de har jo mottat den. Første gang jeg handler på netshop.no så jeg visste ikke hvor lang tid de bruker på å svare, er vant med NGT kundeservice(noe som også tar lang tid, måler telefon med timer og mail med uker oss NGT). Brukte komplett.no en gang angående returen, da ventet jeg 6 måneder, men jeg fikk jo sjokolade i pakken da når jeg først fikk den. Endret 23. desember 2004 av ewi Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) -borte- edit2:god jul Endret 23. desember 2004 av Peder82 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei! Vi har mottatt en forespørsel pr epost fra deg med følgende emne: konto belastet men ingen odrebekreftelse Vi vil behandle denne så raskt som mulig. Mvh Netshop Fikk denne her mailen, så de har jo mottat den. Første gang jeg handler på netshop.no så jeg visste ikke hvor lang tid de bruker på å svare, er vant med NGT kundeservice(noe som også tar lang tid, måler telefon med timer og mail med uker oss NGT). Brukte komplett.no en gang angående returen, da ventet jeg 6 måneder, men jeg fikk jo sjokolade i pakken da når jeg først fikk den. Du fikk en automatisk generert melding, og så ventet du i en uke? Innse det, du burde ha ringt, om ikke samme dag, så dagen etter at feilen skjedde. Lenke til kommentar
Petitzo Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Er vel ikke så veldig stort problem det da ? Klarer du å skrape i sammen noen penger til et kort eller noe ? Det kan du skrive er at julenissen ville prøve ut netthandel istedet for assistentene sine. Noe som dessverre gikk litt galt... Imidlertid så kan dette kortet byttes inn i en splitter ny cd-brenner). Pakk det gjerna inn i ein stor pappeske hvis du har.... Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Om det va så hastverk som du beskrev så burde du jo absolutt ha ringt dem, de tar jo telefonen med en gang. De hadde ordna opp det der fort som fy, det lover jeg deg. Men har du sjekka at alle varene du bestillte lå inne på lager da? For det må du jo alltid sjekke dersom du vil ha varene dine raskt..... PS: Ligger alle varene på lager så kan du jo dra å hente de i morra, for de har faktisk åpent julaften. Hvis du ikke bor laaangt unna Sandefjord..... Endret 23. desember 2004 av joho83 Lenke til kommentar
grønnsak1337 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Men ærlig talt da - om du venter i over en uke så har du bare deg selv å takke. Om du mistenkte noe gikk feil så tar du jo selvsagt direkte kontakt med selgeren for å få sjekket om alt gikk som det skulle under bestillingen din. Klag så mye du vil, men dette er bare din egen feil. Jeg ville gjøre julehandelen fortest mulig pga ferie der jeg er uten internett tilgang. Tok kontakt med de via mail fordi av erfaring så er det best fordi det er lite misforståelser. Jeg ventet jo på svar fra mailen som jeg sendte, trodde det var lite utnødvendigt å sende ut flere, da ville de jo bare havnet lengre bak i køen. Tenkte også at ordrebekreftelsen kom etter at noen hadde sjekket at eks. alt var inne på lager manuelt eller noe sånt. Slik som jeg husker det var alle tinga inne på lager. Jeg fikk forresten en mail etter at jeg hadde bestilt men der sto "registrert deg som ny kunde på Netshop". Da tenkte jeg at alt var orden siden jeg er registrert kunde også. Endret 23. desember 2004 av ewi Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Telefon er fortsatt et veldig godt kommunikasjonsmiddel. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Men ewi, har du prøvd å kontakte dem via tlf enda? Er også en mulighet å sende PM til netshop brukeren på forumet her. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Men ærlig talt da - om du venter i over en uke så har du bare deg selv å takke. Om du mistenkte noe gikk feil så tar du jo selvsagt direkte kontakt med selgeren for å få sjekket om alt gikk som det skulle under bestillingen din. Klag så mye du vil, men dette er bare din egen feil. ... God Jul Lenke til kommentar
lasso Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei, Jeg sitter og leser med skrekk og gru din tråd her. Jeg forsøker å finne din mail i vårt system. Om du sender meg en PM med enten ditt navn eller helst det nummeret du fikk tildelt på den mailen du sendte så skal jeg se på det og håper at vi kan få løst det opp i morgen. Beklager dette. by the way, Jeg er ikke den som vanligvis svarer på slike tråder. Jeg er ansatt i netshop og håper jeg klarer og løse ditt dilemma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå