benkizz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Jeg ternger en ny mobil, men jeg vet ikke hvilken jeg skal ta........ Her er en oversikt på hva mobilen burde ha som jeg skal kjøpe...... Funksjoner: -Kalender: Ja (enkel) -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Nei -WAP: Nei -Kalkulator: Ja -JAVA: Ja -Email klient: Ikke viktig -Spill: Kanskje Form: -Helst kamskjell eller slide. -Vekt: Ikke mer enn 110g -Antenne: Nei -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei Skjerm: Farge -Antall farger ca.262000 -Størrelse på skjerm ikke viktig -Touchscreen: Nei Pris: Mellom 3000-4500 Diverse: -Merke: Helst samsung eller sony ericsson -Kamera: Ca.1.3mp -Videokamera: Ja -Symbian: Vet ik -Triband: Ja -Infrarød port: Nei -Bluetooth: Ja -Minne: Mer en ca 50 mb -Minnekort?: Kanksje -Polyfoniske ringetoner: Ikke Viktig -MP3: ja -Radio: Nei -3g(UMTS): Nei -Wlan: Nei -Batterilevetid: Ja så lenge man kan høre på mp3 lengeeeee Endret 23. desember 2004 av benkizz Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Se på Samsung D500. Den passer deg fint Batterilevetiden er kanskje ikke verdens beste. Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Se på Samsung D500. Den passer deg fint Batterilevetiden er kanskje ikke verdens beste. HELT enig! Endret 23. desember 2004 av C4mpi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå