simes Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg har hørt at Amped: Freestyle Snowboarding "hakker" på Xbox...? Er detta sant eller bare vrøvl? Jeg får liksom xbox med amped snart fra amazon.. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Har enda ikke merka no til hakking i Amped iallfall og jeg har kommet til rank 31 eller no, mao spilt det MYE :wink: Det er nok noen som prøver å lure deg litt der gitt, kanskje en nintendo fanboy? :sad: Lenke til kommentar
simes Skrevet 6. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2002 Takk for svaret.. Det var det jeg håpet på. Jeg har jo bursdag i dag så jeg har råd til Xbox'en min som jeg allerede har bestillt på amazon :smile: :smile:.. Synd at amped er "on order, 1-2 weeks" da.. Resten er innen 24 timer liksom. Men hele grunnen til at jeg kjøper Xbox er jo Snowboard spillene og fighte spillene. Så jeg får bare vente. *Gleder meg!!!* Lenke til kommentar
HFL Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Amped hakker IKKE. Amped er det beste spillet i verden, og det hakker ikke. Hvor har du hørt det????????? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Den 2002-06-07 13:19, HFL skrev: Amped hakker IKKE. Amped er det beste spillet i verden, og det hakker ikke. Hvor har du hørt det????????? Hva har jeg sagt til deg om capsing? Strengt forbudt vet du... Lenke til kommentar
X-head Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 øøø.nei... ikke som jeg har merka. har ihvertfall spilt det spillet i 20 timer siden jeg kjøpte det og Xbox den 8.juni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå