L4r5 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Jeg vant en auksjon på qxl der jeg hadde bydd på NERO Suite 1 - V6.3. Når jeg mottok varen så jeg at det sto "BUNDLE WITH CD/DVD RECORDER ONLY. NOT FOR RESALE" på cd'en. Betyr dette at selger har brutt noen avtale med NERO? Burde jeg si ifra til NERO? (husker ikke navnet på de som lager NERO så jeg bare skriver "NERO" jeg...) Endret 23. desember 2004 av L4r5 Lenke til kommentar
erlend øye Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Dette gjelder vel bare butikker/forhandlere.. Uansett, hva skal du gjøre, anmelde han ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Nei JEG vet ikke hva man gjør... Derfor jeg spør her da vøttø... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (husker ikke navnet på de som lager NERO så jeg bare skriver "NERO" jeg...) Ahead. Men det er i alle fall ikke du som har brutt noen lover, bare selger (om det er tilfelle). Så - om du er i skikkelig julestemning, så anmelder du han. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
erlend øye Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Si ifra til QXL uansett, og legg igjen merknad i karakterboken hans. Han visste mer enn godt nok at han ikke har tillatelse til å videreselge slikt, og det er et klart brudd på auksjonsreglene. Gi ham i det minste en negativ karakter. Jeg ville tatt kontakt med selger først. Ikke noe poeng i å annmelde det enda.PS* Sjekk gjerne auksjonene mine, Photoshop CS for 150,- og masse annet snadder! slapp av, det var en spøk Haha :!: Endret 26. desember 2004 av erlend øye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå