erikoys Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 jeg har et asus p4p800 e-hovedkort. mitt store (og grusomt irriterende) problem er at jeg ikke får usb-portene til å gå på usb 2.0. i utg.pkt har jeg jo 8 stk usb 2.0-porter, men alle leses kun som usb 1. jeg har service pack 1 og 2 installert, men trenger litt andre tips på hvordan jeg kan ordne dette. når jeg plugger inn en usb 2.0-enhet får jeg beskjed om at jeg ikke har hi-speed usb-porter...og det gjelder alle 8 porter jeg prøver. hva skal jeg gjøre? hvor sitter problemet? HJEEEELP!!! eriks Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 hva skal jeg gjøre? hvor sitter problemet? HJEEEELP!!! eriks Lese Nettikette Lenke til kommentar
erikoys Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 hva skal jeg gjøre? hvor sitter problemet? HJEEEELP!!! eriks Lese Nettikette beklager mitt utagerende språk... noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 hva skal jeg gjøre? hvor sitter problemet? HJEEEELP!!! eriks Lese Nettikette beklager mitt utagerende språk... noen som kan hjelpe meg? Ikke meningen å være så hard, var litt dårlig humør. Har du prøvd noen andre usb 2 enheter, det kan jo være feil med akkurat den enheten ? Har du også husket å installere brikkesett driverne? Kuffe Lenke til kommentar
erikoys Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 ja, jeg har installert usb 2.0-drivere som fulgte med hovedkortet. jeg har også prøvd flere enheter. uansett hva jeg gjør, får jeg melding om at en usb 2.0-enhet er koblet inn i en 1.1-port. jeg skjønner ingenting. andre forslag? Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Har du installert brikkesett drivere? Lenke til kommentar
erikoys Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Har du installert brikkesett drivere? brikkesett-drivere? ikke som i h-kort-drivere? fortell meg om brikkesett drivere. hva/hvor osv? Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Her er en link om en som hadde noe av det samme problemet. Kjenner ikke til ditt hk, men det kan jo være noen innstillinger i bios? (evt sjekk manualen som fulgte med hk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå