Advanced Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det har seg slik at jeg ahr en D-link router som er koblet til min Netopia Router. D-Linken har problemer med å gi ut internett tilgang når jeg skal ha til trådløs tilgang, men funker flott når 3 andre maskiner er koblet til med Kabel Hva kan være galt takker for svar Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Først kan du endre tittelen din til små bokstaver. Har du sjekket at antennen(e) fungerer bra? Har D-link router selv, og jeg måtte bytte den tre ganger fordi antennene ble herpa etter bare et par uker... Lenke til kommentar
Advanced Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg får Kjempe god kontakt med routeren., men den vil ikke gi meg tilgang til internett trådløst, kan godt ha med anntennen å gjøre det! TAkker for respons Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Stenges grunnet feilposting og skriking (caps i topic). Prøv under "Nettverk" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg