Algron Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 ka1ser skrev: Nokia er jo finsk. Ikke japansk.. hvorfor skulle de bry seg? Fordi mobilene selges i Japan kanskje?! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Med slike hensyn ville det jo vært vanskelig å selge mobiler generelt, tror ikke de tar det hensynet bare med tanke på det japanske markedet. Men selvsagt kan jeg ta feil. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Åjoda, de tenker internasjonalt og Japan er ett av de største forhandlerene innen mobil, så de ville kanskje ha tapt på å ikke selge i dette landet? Tror ikke de hadde solgt en mobil her i Norge hvis den het DØØØD eller Uttales som noe ekkelt. Nye Nokia JUGÅNADAIIN7DEYS! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Betyr tallet 4 virkelig så mye for de? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 navn på mobiler ja, min forrige het Sarah. og den jeg bruker nå heter Aleena Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Tosh skrev: En grunn til at nokia ikke bruker 4xxx kan være at fire på japansk uttales likt det japanske ordet for død. Men da har du forsåvidt det at tallet 9 heller ikke er så populært i Japan.. Iallfall, på japansk har du 4, 9 og 13 som er tall som ofte ikke brukes som etasjenummer, plass på fly o.l. nå er jeg ikke helt med her? hva har tallet 9 med tallet 4 å gjøre? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 tosh mener sikkert at de betyr ulykke? jeg vet ikke, ville bare bidra med noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå