Dell_Inspiron Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 http://forum.programmer.no/index.php?showtopic=348819 Til opplysning har jeg også en ISO av både Office XP og Win XP som faktisk er MIN. Kan vi ikke bare forby å diskutere om PC-er? Det kan føre til piratkopiering. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Les nøyere! "...som kan FØRE til piratkopiering". Hva du og andre gjør med opplysningene du får her er det ingen som har kontroll over, og dette forumet skal ikke promotere piratkopiering. Retningslinjene Denne skal forøvrig postes under Tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Les nøyere! "...som kan FØRE til piratkopiering". Hva du og andre gjør med opplysningene du får her er det ingen som har kontroll over, og dette forumet skal ikke promotere piratkopiering. Retningslinjene Denne skal forøvrig postes under Tilbakemeldinger. Les nøyere på hva jeg skrev. Edit: Man må jo forby alt som har med ftp, cd-brenning, hvordan man administrerer filer og mapper og mail. Det kan FØRE til piratkopiering. Endret 23. desember 2004 av Dell_Inspiron Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Og...? Regler er regler, det er bare å bøye seg etter dem. EDIT: Hvordan kan spørsmål om pc'er lede til piratviksomhet? Endret 23. desember 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 EDIT: Hvordan kan spørsmål om pc'er lede til piratviksomhet? Du vet ikke hvordan man bruker PC-en til piratkopiering? Jeg vil ikke stave det for deg, da det bryter med retningslinjene. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Snakk som kan lede til piratkopiering er ikke lov, ferdig med det. Generell snakk om pc'er kan ikke lede til piratvirksomhet, med mindre man er veldig dårlig på å tolke ting. Endret 23. desember 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Når ein brukar sitt med eit Iso-image men ikkje veit korleis den skal bruke det, då er sjansen for ein piratversjon stor. Fyren kan lage isoer, men veit ikkje korleis ein bruker dei? Ja du sitt med iso filer av dine original-cder, men du veit korleis du bruker dei eller får dei ut på ein cd. Ikkje sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå