Mbala Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Har tatt med min hd hjem til jul, satt den i pcen hjemme og alt er vel så langt. Det er to kataloger på hd-en. Den ene funker fint men når jeg skal inn i den andre får jeg access denied. Har prøvd litt av hvert, men jeg vet ikke råd. Noen som har en ide? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Mulig du må ta over eierskap på mappa. XenZor Lenke til kommentar
Mbala Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Det kan godt være, men jeg får ikke noe "security tab" når jeg velger properties på katalogen. Er logget på som administrator og bruker xp pro.. Noen som vet om det finnes en annen måte å ta eierskap på? Lenke til kommentar
Mbala Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 OK, da er problemet løst:) Måtte gå inn på Folder Options/Advanced og slå av Simple File Sharing. Da fikk jeg opp security tab-en og kunne ta eierskap på mappa. Takk for tipset.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå