monkey island Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Bestilte meg DVI-kabel fra nettet. Men så passer den bare i skjermkortet, men ikke i skjermen. For at den skal passe i skjermen må jeg fjerne de 4 tappene som sitter rundt den lange flate tappen. noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Send den tilbake og be om en uten. De 4 tappene bærer det analoge signalet (gitt at skjermkortet leverer det) og behøves ikke hvis du skal kjøre ren DVI. Geir Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hadde samme probemet selv: skjermen hadde 24-pins DVI-D (kun digital), mens kabelen min var 29-pins DVI-I (digital+analog). Skjønte ikke bæret først..... Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Ang. det å sende tilbake kabel, så blir det litt mye for frakt synes jeg I og med at de fire tappene bare leverer analogt signal, skjermkortet mitt leverer digitalt og skjermen tar imot digitalt. Kan jeg da bare klippe dem bort? ren DVI = digital DVI? Jeg har geforce 4 Ti4600 og Syncmaster 172X Og en kabel om er både analog og digital. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå