Gronz Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Det beste hadde vært om de hadde fått den ut som en torrent. Dessverre er ikke artworket lisensiert under GPL, så det er nok ikke "lov" å lage en torrent av det hvis det ikke er devsene som gjør det, og de har nok annet å gjøre Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 God jul! (... og hva er det som er så spesielt med CB?) - rafael CB er et gratis og fritt 3D mmorpg spill for Linux og windows. Var ikke Planeshift det før de slapp ut CB da? Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 *hrmf* klokka er 22:22 og vi har ikke åpna pakker engang... snakk om treige folk God Jul ! Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 God jul fra meg og min park med slackwareburker :-) Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 God jul fra meg og min park med slackwareburker :-) Hehe, mine Slackwareburker ønsker også ein god jul til Linux-folket. Ahh, herleg med ny LCD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå