thors1 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Andre som sliter med den nyeste Opera utgaven?! Begynner å bli lei av meldinger som "connection closed by remote server"! What to do?! Min eneste løsning til nå, er å bruke Firefox til alt Opera ikke vil! Og det begynner å bli en del! Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 ja har lignande problem på jobb... den gir den ofte når eg skal søke på div ting... må slå som ein galning for å få den gjennom ... trist i grunn... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg hadde det omvendt med Kompletts julekalender: den virket ikke i FF så jeg brukte Opera til den. Var jeg deg, ville jeg ha byttet til FF permanent, men det blir vel en smakssak. Og nei: jeg har ikke opplevd en slik melding i Opera uten å ha fått akkurat det samme i Firefox på samme siden. Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 har det kommet ny opera versjon? går bare and å laste ned 7.54 på opera.com. den er eg særs nøgd med Lenke til kommentar
thors1 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Det er mer enn trist. En tragedie vil jeg si Det virker for meg som at det er ved innloggingssider o.l. Opera ikke vil mer. F.eks It's learning og spillmanager! Skaper seg også en del ved søkesider, google etc. FF fungerer greit, men personlig liker jeg best Opera (vanesak) Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 nokon som har en link til den såkalte nyeste Opera utgaven? har 7.54 som tidligere fortalt Opera Lenke til kommentar
thors1 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Opera 7.54u1 er den nyeste jeg vet om i alle fall. (riktignok en security upgrade) Du finner den på Opera.com Finnes også en ny beta version! Same adress! Endret 23. desember 2004 av thors1 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 7.54 er nyeste versjon. Men det er en beta ute som var tiltenkt å bli 7.60, men den vurderes nok å bli lansert som Opera 8 grunnet mye nytt snaks. Beta'en finner du også på www.opera.com, er ikke sikker på helt hvor + har ikke tid til å lete nuh. Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 det er ikkje ny versjon men en security upgrade Lenke til kommentar
Cagliostrio Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Bruker Opera 7.6 preview 4, men dette er jo en beta. Fåes på forumet til Opera, for de som måtte ønske den. Har ikke hatt noen spessielle problemer med den. Lenke til kommentar
thors1 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Stemmer! 7.54 er nyeste! Men det kan vel ikke skade med en security upgrade vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå