icer Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Kunne dere ikke laget til en funksjon der du kunne stille om du ville få varsel om nye innlegg via epost eller via sånn pop-up melding? For de som sitter på internett og følger med er det jo mye enklere å få beskjed med en gang som med PM'ene, istedenfor å måtte sjekke mailen hver gang? Og det blir jo sinnsykt mange mailer fra forumet.... Lenke til kommentar
EC Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Flyttes til korrekt kategori. Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Den funksjonen finnes jo alt Klikk på linken "Følg med på dette emnet" så dukker det opp en e-post i inboksen din så fort noen svarer i en tråd. Slike abonnementer kan avsluttes fra kontrollpanelet igjen Lenke til kommentar
likferd Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Mener han ikke at man burde fått varselet som et PM i forumet, istedet for på e-mail? Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Ah Det er en link et sted (sansynligvis til venstre eller på toppen - litt avhengig av skin) som heter "Mine innlegg". Der får du opp alle tråder du har svart i, og kan se om det har kommet nye svar Lenke til kommentar
icer Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 QUOTE (enden @ 28/12/2004 : 14:32) Ah Det er en link et sted (sansynligvis til venstre eller på toppen - litt avhengig av skin) som heter "Mine innlegg". Der får du opp alle tråder du har svart i, og kan se om det har kommet nye svar Joa, er klar over det, men da må man jo inn å sjekke hver gang... Bare tenkte at det ikke hadde vert så dumt å fikse en liten sak som sa ifra... Min mening Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg vil tro at det tar utrolig mye ressurser å sjekke slikt hele tiden. Se hvor lang tid det tar å laste mine innlegg. Så tenker du at det er tusen mennsker online samtidig, som sender ut 5-10 klikk i minuttet. Kan du forestille deg hvor mye arbeid det blir for serveren? Tror dette forumet har fått nok klager på treghet som det er jeg Lenke til kommentar
icer Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Ja, ok.... Blir en god del informasjon som skal frem og tilbake.. Men ideen er jo god da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg