robB Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Nei, jeg ser meg ikke akkurat på meg selv som en nerd, men jeg sitter ganske mye og sløver framfor pc'en. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Egentlig ikke nerd. Det er livsoppholdet jeg tjener ved å sitte med denne burken. Kan vel si jeg var mer nerd før, mens nå bruker jeg pc'en som et nytteredskap. Jeg er sosial (jobber i et servicetyrke). Jeg går på tg, men det er for det sosiale og ikke spillinga (som det blir meget lite av). Jeg bruker ikke masse penger på hardware heller. Så mja, mjo. ikke helnerd, men delnerd kanskje... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Jeg vet ikke, det for andre bedømme. men: -jeg sitter min. 4 timer foran skjermen hver dag -bruker mer tid med dataen enn med dama -leser og prøver alt jeg kommer over i dataverden vel å merke -jeg blir rastløs uten pc`n -når jeg ikke sitter med pc`n prøver jeg å finNe på noe nytt jeg kan gjøre med den. Jeg ser ikke på meg selv som noen nerd, bare en som har en forkjærlighet for personal computers Endret 26. desember 2004 av regga Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Nerd in training. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå