Gå til innhold

Ser DU på deg selv som nerd?

j--

Anbefalte innlegg

Tror stereotype for nerd er:

• briller
  • ubarbert
  • lukter vondt
  • tynn/feit
  • asosial
  • null drag på damer

og litt til...

På den måten så er jeg stikk motsatte av nerd...

Men for meg så er nerd en som kan utrolig mye om data, bruker opp til flere timer foran skjermen, datautstyr til flere titusen... På den måten er jeg nerd. Men jeg er fortsatt mye mer annet ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
You answered "yes" to 23 of 100 questions, making you 77.0% nerd pure (23.0% nerd corrupt); that is, you are 77.0% pure in the nerd domain (you have 23.0% nerd in you).

Your Weirdness Factor (AKA Uniqueness Factor) is 27%, based on a comparison of your test results with 378675 other submissions for this test.

Anser meg selv overhodet ikke som nerd, men er overhodet ikke normal heller :thumbup:

De fleste som kjenner meg har problemer med å sette personligheten min i "bås", noe jeg egentlig er fornøyd med. Klarer faktisk å kombinere familieliv med min bedre halvdel og våre to barn, være med venner, jobbe fulltid og samtidig tilbringe en god del tid foran pc'en som jeg ser på som min største hobby.

Lenke til kommentar
  • briller
  • ubarbert
  • lukter vondt
  • tynn/feit
  • asosial
  • null drag på damer

Jeg har briller.

Eh...Barbere meg? :ermm:

Håper da ikke at jeg lukter vondt.

Er en mellomting.

Asosial? Jeg?

Jeg vil uansett ikke ha det!

Men, jeg er veldig mye på data.... Så ja, jeg ser på meg selv som nerd!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Geek :

A person who may be very smart yet lacks the social graces of those who are considered cool , a "computer geek" is someone who spends too much time on the computer and has no social life.

Deragatory term for a person with limited social skills, and usually strong technical skills. While anybody can become a nerd, geeks are born, not made. The difference between a geek and a dweeb is that dweeb has no redeeming qualities.

Nei. Selv om jeg kalles film- og pcnerd blant venner.

Lenke til kommentar
Here is the result of your Nerd Purity Test.

You answered "yes" to 60 of 100 questions, making you 40.0% nerd pure (60.0% nerd corrupt); that is, you are 40.0% pure in the nerd domain (you have 60.0% nerd in you).

Your Weirdness Factor (AKA Uniqueness Factor) is 46%, based on a comparison of your test results with 378675 other submissions for this test.

The average purity for this test is 73.7%.

The first submission for this test was received June 16, 1994.

Shit 60% nerd :ermm::p

(dama er bare 13% nerd)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Here is the result of your Nerd Purity Test.

You answered "yes" to 60 of 100 questions, making you 40.0% nerd pure (60.0% nerd corrupt); that is, you are 40.0% pure in the nerd domain (you have 60.0% nerd in you).

Your Weirdness Factor (AKA Uniqueness Factor) is 46%, based on a comparison of your test results with 378675 other submissions for this test.

The average purity for this test is 73.7%.

The first submission for this test was received June 16, 1994.

Shit 60% nerd :ermm::p

(dama er bare 13% nerd)

Det var en stor shit også.

63.0% nerd pure (37.0% nerd corrupt); that is, you are 63.0% pure in the nerd domain (you have 37.0% nerd in you)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Jeg vil ikke si att man kan dømme om man nerd ut i fra hvor mange timer man sitter forran en PC... MEN, inteligensen forran skjermen :p

Altså, kan du mye om det meste vil jeg si man er en nerd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...