Gå til innhold

Ser DU på deg selv som nerd?

j--

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, delvis....

nerd m1 (eng.) intelligent, men ensporet og usosial person han er en n- som alltid sitter med nesa i en bok /  data..... Ref Ordbok.no nerd

mehe[slang]  idiot (ofte et geni som ikke takler det sosiale liv)

Clue Lookup

Noen sier bare datanerd om meg, sier bare takk :p

Men som alle andre her inne, har vi sikkert høyere nerdefaktor en Ola & Kari

Endret av TheGizmo
Lenke til kommentar

Nerd som i skoleflink lesehest: Nei

Nerd som i kunnskapsrik: Delvis, men det er stort sett teknisk og vitenskapelig det jeg kan.

Nerd som i dårlige sosiale evner: Nei, men nerdefaktoren stiger noe med økende promille :p

Nerd som i oppslukt i en eller annen interresse: Tja, har mange interresser som engasjerer meg mye, spesielt tekniske ting som data, foto, mekking, vitenskap osv.

Nerd som i dataspiller og wannabe hacker: Definitivt nei.

Nerd som i datanerd: Ja, men kun på det tekniske, ikke på programvare.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Ja!

Jeg sitter nettene med pc og alle ringer meg hvis det er noe de lurer på om data. Men en ting som ikke er så nerdete er at jeg faktisk hadde klart meg uten. (skjedde en gang at CPUen tok kvelden og jeg bare løftet lett på skuldrene og dro til dama.... Kjøpte ikke ny CPU før 1-2 måneder etterpå)

Ligner egentlig ikke på en nerd eller, men vil utdanne meg som en. Har fortsatt siste året på allmenne (noe som kanskje er nerdete i seg selv :p)

Lenke til kommentar

You answered "yes" to 31 of 100 questions, making you 69.0% nerd pure (31.0% nerd corrupt); that is, you are 69.0% pure in the nerd domain (you have 31.0% nerd in you).

Your Weirdness Factor (AKA Uniqueness Factor) is 32%, based on a comparison of your test results with 378675 other submissions for this test.

Lenke til kommentar
You answered "yes" to 20 of 100 questions, making you 80.0% nerd pure (20.0% nerd corrupt); that is, you are 80.0% pure in the nerd domain (you have 20.0% nerd in you).

Your Weirdness Factor (AKA Uniqueness Factor) is 27%, based on a comparison of your test results with 378675 other submissions for this test.

Bare 20% nerd? det kan da ikke værra ræktig?

Lenke til kommentar

You answered "yes" to 28 of 100 questions, making you 72.0% nerd pure (28.0% nerd corrupt); that is, you are 72.0% pure in the nerd domain (you have 28.0% nerd in you).

Your Weirdness Factor (AKA Uniqueness Factor) is 32%, based on a comparison of your test results with 378675 other submissions for this test.

Uten testen vil jeg kalle meg små nerdete. Jeg vil si at jeg har sosialte antenner, men jeg sitter vel litt for mye foran pcen....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...