j-- Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Er ute etter å vite om Du ser på deg selv som nerd. Ja/Nei, og hvorfor! Jeg ser på meg selv som nerd fordi jeg tilbringer mer eller mindra all tid jeg ikke sover/spiser/går på skole forran pc'en min. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 ja. tilbringer nettene på pc. alle ringer til eg for hjelp. og jeg lever for pcen. dør den så grine jeg... /det skjedde for ca 1 år siden når cpu vifta tok kveld. Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Spørsmålet er vel heller hva man definerer som nerd. Min def: En person med dårlige sosiale ferdigheter som heller tilbringer all tid på å bli god til noe typisk vanskelig(som f.eks hacking, program utvikling osv) Jeg er derfor ikke nerd. Lenke til kommentar
icer Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 ja og nei Har siden jeg kom hjem til jul bare sittet foran skjermen, men når jeg er på hybel har jeg ikke tilgang til internett så dermed blir den ikke brukt til annet enn stilskriving og musikkavspilling.... Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ja.. fordi: min definisjon av nerder er folk som gleder seg som unger til TG osv... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Spørsmålet er vel heller hva man definerer som nerd. Min def: En person med dårlige sosiale ferdigheter som heller tilbringer all tid på å bli god til noe typisk vanskelig(som f.eks hacking, program utvikling osv) Jeg er derfor ikke nerd. Jeg har en skare med venner, og har ikke noe kvalifiserer til å ha dårlige sosiale antenner. Men all tiden jeg er hjemme bruker jeg forran pcen, så jeg ser fortsatt på meg selv som en nerd.. Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Syns TG har fått et ufortjent Nerde stempel. Selvfølgelig er det nerdete å sitte foran datan i 5 dager, men jeg drar hovedsaklig for å møte personer jeg kun snakker med over nettet resten av året, samt dansing. Lenke til kommentar
thors1 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 enig med xticy! Selv om en bruker mangfoldige timer forran dataskjermen, er man ikke nerd. Så lenge man fungerer sosialt, har venner utenom Pcen, og husker på å spise og sove, er man ikke nerd Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg vil vel heller se på en nerd som en person med høy inteligens og stor kunnskap om data, og en som har gode karakterer på skolen/ høy utdannelse innen it/ elektronikk. Selv ser jeg på meg selv som en nerd. Men under tvil da jeg føler at det er mange som kan mye mer enn meg. Jeg trives ikke når maskinen konker, og det handles fort inn nye deler. XenZor Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) NEI! Vil aldri bli det, siden jeg slår så hardt i tastaturet at det hopper, mer enn gjerne sparker maskinen, kaster harddisker i gulvet når jeg blir sint nok (gamle disker), røsker ut strømkabelen osv. Skal jeg virkelig vrake maskinen, fester jeg den til bilen med kjetting og kjører villt på grus / leire. Med andre ord, en PC bør ikke få meg sinna. En nerd er en person som sitter klistret foran kopekassa dagen lang i mørket. Endret 23. desember 2004 av Diverse Lenke til kommentar
Innos Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Spørs hva du legger i orde nerd, jeg har jo fortsatt venner, og ser enda på tv. Og har aldri glemt åp spise! Blir mye dataspill i hverdagene, men i ferier pleier jeg å være med venner, hvis det er noen hjemme ofc, kjeeeeder meg! Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg ser vell på meg selvom som en datanerd. MEN jeg kan ha et liv utenfor dataen også, være sosial og sånt ;P Så jeg er vell ikke en hardbarka nerd. Var det før da hehe. Lenke til kommentar
whom Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Min definisjon av Nerd, er en person som bare er opptatt av en ting i livet, om det er PC eller frimerker har ingen betydning. Jeg er for min del ikke en nerd, siden jeg, i tillegg til å sitte mye forrann PCen, driver mye med fritidsaktiviteter. Lenke til kommentar
bajsmaster Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 "I`m not a geek, I`m a level 12 paladin" .... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Seff er jeg nerd, hvorfor skulle jeg ellers skrive her? Min def. på nerd: En som er jævla god på noe(Ikke nødvendigvis skole ) Endret 23. desember 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 niks, men her har du en: http://www.pwned.nl/ Lenke til kommentar
Musty Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 ja, jeg er en nerd.. bruker det meste av fritiden foran pcen eller liknende.. men det er viktig å skille på nerder og geeker.. en nerd liker å drive på med en ting, og prøver å være flink til det, mens en geek lever og ånder for datamaskinen, og tenker ALDRI på noe annet.. omtrent.. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 niks, men her har du en: http://www.pwned.nl/ Godt eksempel Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ja og Nei.. Er ganske sosial vil jeg si Men tilbringer netter og dager foran PCen Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Ja Bruker for mye tid foran maskina + at alt for mange maser på nettopp meg for hjelp hvis de sitter fast med maskina si. ...pluss at jeg utdanner meg til å bli nerd da Endret 23. desember 2004 av invictus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå