Gå til innhold

Ser DU på deg selv som nerd?

j--

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmålet er vel heller hva man definerer som nerd.

Min def:

En person med dårlige sosiale ferdigheter som heller tilbringer all tid på å bli god til noe typisk vanskelig(som f.eks hacking, program utvikling osv)

Jeg er derfor ikke nerd.

Lenke til kommentar
Spørsmålet er vel heller hva man definerer som nerd.

Min def:

En person med dårlige sosiale ferdigheter som heller tilbringer all tid på å bli god til noe typisk vanskelig(som f.eks hacking, program utvikling osv)

Jeg er derfor ikke nerd.

Jeg har en skare med venner, og har ikke noe kvalifiserer til å ha dårlige sosiale antenner. Men all tiden jeg er hjemme bruker jeg forran pcen, så jeg ser fortsatt på meg selv som en nerd..

Lenke til kommentar

Jeg vil vel heller se på en nerd som en person med høy inteligens og stor kunnskap om data, og en som har gode karakterer på skolen/ høy utdannelse innen it/ elektronikk.

Selv ser jeg på meg selv som en nerd. Men under tvil da jeg føler at det er mange som kan mye mer enn meg.

Jeg trives ikke når maskinen konker, og det handles fort inn nye deler. :D

XenZor

Lenke til kommentar

NEI!

Vil aldri bli det, siden jeg slår så hardt i tastaturet at det hopper, mer enn gjerne sparker maskinen, kaster harddisker i gulvet når jeg blir sint nok (gamle disker), røsker ut strømkabelen osv. Skal jeg virkelig vrake maskinen, fester jeg den til bilen med kjetting og kjører villt på grus / leire. Med andre ord, en PC bør ikke få meg sinna.

En nerd er en person som sitter klistret foran kopekassa dagen lang i mørket.

Endret av Diverse
Lenke til kommentar

ja, jeg er en nerd..

bruker det meste av fritiden foran pcen eller liknende..

men det er viktig å skille på nerder og geeker.. en nerd liker å drive på med en ting, og prøver å være flink til det, mens en geek lever og ånder for datamaskinen, og tenker ALDRI på noe annet.. omtrent..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...