OgnOmm Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvor setter jeg default browser? Satte opera til fast, men windows er slem og har satt explorer til default. Må få gjort om dette da explorer ikke duger. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg har det valget på start - alle programmer - "Angi programtilgang og standarprogrammer" Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 humm.... aner jeg en bug her.. Får valget mellom mozilla og explorer, men jeg hadde opera som standard for to dager siden... Og det ligger i lista over installerte programmer.. Får vel legge inn på nytt :/ Lenke til kommentar
akh Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Prøv setbrowser. http://www.pc-tools.net/win32/setbrowser/ Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Nå åpner linker i irc osv seg med opera... Men msn bruker explorer.... linker i msn åpna seg i opera for noen dager siden. Merkelige greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå