WiSLE Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Heisann. Jeg har tenkt til og innvistere i en ny maskin til jul, har funnet fram CPU, HOVEDKORT, og RAM! 3.2P3 , 775socket. Det jeg egentlig vil spørre om da, jeg har ikke et kabinett atm, hvilket kabinett har best lyddemping, på pcen jeg har nå har jeg en q-tec bråkete PSU , har hatt bråkete pcer i alle år, men nå vil jeg ha alt stille som mulig. Noen her som veit om noen kabinetter som minsker støyen mest mulig?! (må koste 1000kr+/-) Og når det står "20desibiel" f.eks, ca hvor høyt er dette? Hva er "stille" og hva er "bråkete" hvor går grensen? - Marius Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Mulig du bør vurdere og kjøpe AMD, det ligger på foran Intel i datafronten... AMD er billigere og gir mer for penga. men en passende kasse er ikke no stress og finne, men hvor mye har du tenkt til å investere i ny kasse da? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6077USB]det her[/url] en er yppelig kasse men den har litt stiv pris... ville tro den ikke er noe vannskelig å støydempe Endret 23. desember 2004 av DarkStarr Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg skal ha pentium 4, har dårlige erfaringer med AMD, men støy er alt som skal bort, vifter ect , hva anbefalles nåtildags ? Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) 120mm vifter og store kjøleribber! Endret 25. desember 2004 av reeeeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå