CHRISTIANO Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Har endelig fått denne lekkerbiskenen Den er bare hyper digg!! ' Vet at dette er en unødvendig tråd men måtte bare utrykke min glede ! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Gratulerer! hva med en brukertest? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 heldiggrisen... jeg som bor i en småby i moss så har dem ikke fått det inn.. men men.. jeg får vel drøye den litt... Hvordan er den i bruk? Er den robust? (prøvde E800 til en kamerat og slidingen var litt løs) Er skjermen veldig utsatt for riper? Lenke til kommentar
CHRISTIANO Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Skal gi dere flere oppdateringer senere... har ikke tid akkurat nå Lenke til kommentar
duda Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hva med å ikke bare skrive dette i en av de ørten trådene som fins om D500 allerede? Du vet jo selv at dette var en unødvendig tråd. Lenke til kommentar
Werable Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Fatter ikke hva som er så bra med denne mye omtalte D500... Støtter jo ikke EDGE/3G eller minnekort!! Ganske feit skjerm og kamera, men når du kun er begrenset til 100MB lagringsplass er det jo i realiteten en ganske kjip mobil! Designprodukt og typisk "jentemobil" spør du meg Lenke til kommentar
Algron Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Fatter ikke hva som er så bra med denne mye omtalte D500... Støtter jo ikke EDGE/3G eller minnekort!! Ganske feit skjerm og kamera, men når du kun er begrenset til 100MB lagringsplass er det jo i realiteten en ganske kjip mobil! Enig Lenke til kommentar
kristi87 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Designprodukt og typisk "jentemobil" spør du meg kjønnsdiskriminering? Lenke til kommentar
Werable Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Var selvfølgelig ikke ment som det...! Men vil si at de fleste jenter velger en mobil først og fremst etter designet/utseendet. Er jo mer opptatt av estetikk. Har jeg bomma kraftigt eller? Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Hvorfor ikke få i både pose og sekk? Eller ole brum, Ja takk begge deler? Altså design og teknologi... 100 mb er mer enn nok. Skal ikke ha den til mp3 da jeg har en creative zen. Så den eneste bullshitn dere finner med mobilen er at den ikke har edge og støtte for minnekort, d500E kommer snart, med edge, og minnekort er tross alt unødvendig... For MEG iallefall. Endret 23. desember 2004 av JoaJoa Lenke til kommentar
kristi87 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 d500e kommer sannsynligvis ikke til norge fant en annen minus ved d500 e fra lesertester, kameraet er treigt fra når du klikker og mobilen faktisk tar bildet, stort minus for meg ps. min 100ede melding!! tihi GOD JUL Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Fatter ikke hva som er så bra med denne mye omtalte D500... Støtter jo ikke EDGE/3G eller minnekort!! Alle dere som prater så mye om 3G og EDGE. Hva skal dere bruke det til? For meg er dette totalt unyttig. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Fatter ikke hva som er så bra med denne mye omtalte D500... Støtter jo ikke EDGE/3G eller minnekort!! Alle dere som prater så mye om 3G og EDGE. Hva skal dere bruke det til? For meg er dette totalt unyttig. Helt enig. EDGE eksisterer ikke i Norge engang, 3G har nettopp begynt å bli brukt her. Først om kanskje ett års tid vil det være veldig greit med en 3G telefon. Men som sagt, D-500 har ett minus etter min mening og det er at den ikke har minnekort. Ellers er den utrolig lekker! Men men... Siden vi her i Moss ikke får nyte av denne enda, så får vi vel bare vente Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Fatter ikke hva som er så bra med denne mye omtalte D500... Støtter jo ikke EDGE/3G eller minnekort!! Alle dere som prater så mye om 3G og EDGE. Hva skal dere bruke det til? For meg er dette totalt unyttig. Vi skal jo se NRK på busen mann!!!!! Lenke til kommentar
Werable Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Fatter ikke hva som er så bra med denne mye omtalte D500... Støtter jo ikke EDGE/3G eller minnekort!! Alle dere som prater så mye om 3G og EDGE. Hva skal dere bruke det til? For meg er dette totalt unyttig. Hva skal du med xDSL tilkobling til internett etter? Blir på samme måten..., det går kjappere! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Helt enig. EDGE eksisterer ikke i Norge engang, 3G har nettopp begynt å bli brukt her. Først om kanskje ett års tid vil det være veldig greit med en 3G telefon. der tar du vel feil.. EDGE finnes i norge, bruker da min 6230 med EDGE der jeg har dekning til det.. Men at telefonen har 100 mb minne, dere ropte jo ikke så høyt når k700 bare har usl 41 da.. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Funker EDGE i Norge? Oi, der må jeg bare beklage. Det er en ganske stor ting jeg da tydeligvis ikke har fått med meg Edit: leif var her ja. hehe... Endret 24. desember 2004 av jalleks Lenke til kommentar
Holberg Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Prøvde å spørre i "tråden for de som har d500" og, men fikk ikke svar, så prøver lykken igjen; Går det ann å skru av den utrolig irriterende, commender keen lignende "lavt batterinivå" lyden? Den irriterer meg rett og slett noe grenseløst Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Funker EDGE i Norge? Oi, der må du bare beklage. Det er en ganske stor ting jeg da tydeligvis ikke har fått med meg Telenor åpner for raskere mobiltjenester Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg venter litt til prisen faller jeg.... men jeg sponser meg selv en Samsung X460 trur jeg det heter... den er knøttliten ... så får vi se om D500 faller i pris og om D500E eller om Samsung E720 kommer .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå