razh0r Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Her skal dere altså poste hvordan deres jule-arbeidsbord ser ut nå! Jeg har stashet opp mitt litt! Post deres jule-arbeidsbord! edit: Så at jankee hadde redigert posten min. Pult er da et norsk ord! Skjønner at det lett kan missforstås! http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Endret 23. desember 2004 av razh0r Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Min. sitter i min herrlige skinnstol. har tv bak meg og stereoanlegg koblet til pc vedsidean meg. PS:Legg merke til -- bildet på veggen til høyre for skjermen. det var da jeg var 9 år el no og fanget en hai som var lengere en meg! -- Orginal office XP til venste, ikke no warez her nei -- Matpakken som er satt oppi en kopp. ovenfor fatet fult av mandarinskall til høyre. gadd ikke spise den på skolen -- Skalpellblad i den gule tallernene til venstre. hva skal jeg med det mon tro? -- tråden som henger opp i taket. det er radioantennen fra stereoanlegget.... den er knyttet fast i ei lampe Endret 23. desember 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg la merke til at det var denne tråden som var på skjermen jeg... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 jattjatt Har du hengt Naruto opp i juletreet? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg la merke til at det var denne tråden som var på skjermen jeg... Så det jeg også, bilde av pulten min og greier! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 jattjatt Har du hengt Naruto opp i juletreet? Selvfølgelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå