Entity extraction Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Her sitter jeg på jule ferie. Sitter på en crap pc med en crap internett linje Hadde aldri trodd det var mulig å savne en PC, men gud hvor jeg savner Pcen min hjemme V Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Må bare si en ting......HJELP En ekte nerd i hjelp? Endret 23. desember 2004 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 kanskje hvis du sier hvor du er på ferie kan vi kanskje synes synd på deg, du får ingen støtte om du sitter i solsteiken langt syd med 30 grader i skyggen og ikke har god data! Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Du har sikkert bare godt av det. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 kanskje hvis du sier hvor du er på ferie kan vi kanskje synes synd på deg, du får ingen støtte om du sitter i solsteiken langt syd med 30 grader i skyggen og ikke har god data! hmm 20 minusgrader Snø, bygde norge Definitvt synd på meg V Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) ja, da synes jeg synd på deg, uansett er det under en time til jeg skal sitte på i en 4 timer lang biltur til hytta som holder -25 til -15. EDIT: Uten strøm, vann, noen på min alder, kun langrenn og ingen mobildekning.... Endret 26. desember 2004 av chokke Lenke til kommentar
robB Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Snø og minus grader er jo bare kos Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Sitter hjemme lettere henslengt i sofaen med laptopen i fanget. På veggen framfor meg går Dawn of the Dead på prosjektoren vi fikk til jul... På kjølen står det 24 pils og gleder seg til kvelden Om en time skal jeg begynne å drikke, noe som kommer til å ta helt av... blir en lang og trivelig jul med mye lys og varme.... God Juil fra PX Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Det er da bare godt å komme seg vekk litt. Jeg tviler på at noen her er sååå avhengige av pcen sin. Det er vampyrer som ikke tåler sol.... ikke nerder, de har bare godt av det, hehe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Småchatting tas i Siste Ordet 3. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg